Nők Kontra Férfiak

A témát ebben részben 'Általános beszélgetések' Vendég hozta létre. Ekkor: 2015. április 10..

  1. Vendég /

    Csatlakozott:
    2014. augusztus 31.
    Hozzászólások:
    4,403
    Kapott lájkok:
    0
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Sziasztok! Egyszer már kisebb vita kialakult a nők egyenjogúságával kapcsolatban. Nos nem bánnám, ha ez ismét megtörténne. Komoly érveket szeretnék hallani mind két oldalról.

    Kezdjük talán avval, hogy a hölgyek leírják milyen ma nőnek lenni. Hogy élik meg a mindennapokat, és hogy hogyan gondolkodnak a mai helyzetükről. El fogadja őket a dolgozó társadalom teljes jogú tagként, vagy netán még mindig csak a konyhában látnák őket szívesen? Ti hogy érzitek?
     
  2. macseklany / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. október 31.
    Hozzászólások:
    78,957
    Kapott lájkok:
    4,637
    Beküldött adatlapok:
    0
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Általánosítva:
    Szerintem még kerek a föld az egyenjogúságot el lehet felejteni nők és férfiak közt. Lehet hogy ezt már gyermekként belénk nevelik a szülök. Talán azzal is hogy mivel kell játszania egy fiú és mivel egy lány gyermeknek.
    Gyermekkor:Még egy kislány elsírja magát mert elesett és fáj épp a térde ő pátyolgatva van, ezzel szemben egy fiú gyermeknek könnyen oda dobja a szülő hogy a lányok szoktak sírni.
    Más oldalról megközelítve a dolgot, ha egy pasinak több barátnője volt az természetes, de ha egy csajnak volt több kapcsolata az már a férfiak szemszögéből rögtön könnyűvérű nőcske. Ugyan miért?
    Együttélés, házasság: nos hol van az papira fektetve hogy egy nőnek kell vezetnie a háztartást. Miért mi vagyunk az akinek tudnia kell főzni, mosni, takarítani,vasalni, rohangálni a gyermek esetleg gyermekek után? Ezzel szemben a férfi mit csinál? Jobb esetben ha családi házban élnek a téli időszakban elfűtőget? Elpücskörészik a garázsban még a lakásban a nő megszakadhat...
    Munkahely: Talán erre lehet mondani hogy egyenjogúság van. Mert egy pasi sem ugrik fel azért hogy kivegye a nő kezéből a munkát.
     
    • Like Like x 2
  3. zonee / Guest

    Nők Kontra Férfiak állandó téma
    olyan mint a hüvelygomba és a prosztata reklám
     
    • Like Like x 2
  4. macseklany / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. október 31.
    Hozzászólások:
    78,957
    Kapott lájkok:
    4,637
    Beküldött adatlapok:
    0
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Attól függ melyik oldalról nézzük :tef344:
     
  5. BudaésPest /

    Csatlakozott:
    2015. február 09.
    Hozzászólások:
    1,183
    Kapott lájkok:
    212
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Hát ez így igaz :tef161:

    Engem elég sok minden zavar egy nőben, felsorolni nem fogom, mert rengeteg van ami a többségre igaz.
    Hülyeségeket jobban bekajálják, könnyebben átverhetők. Talán ez zavar a legjobban.
    A tény, pedig hogy ha olyan munkahelyük van, ahol 80% nők dolgoznak. Baszogatják, cseszegetik, marják egymást. Ennek is mi értelme? Most komolyan, férfiak miért tudnak meg lenni egymás mellett a nők miért nem? Annyira, de annyira unszimpatikus dolgok ezek... Nem is folytatom inkább, mert fúúú. 80 könyvet is írhatnék róla. Még talán annyit lehet kiemelni, hogy jönnek ezzel a pénz dologgal, hogy szórjuk a pénzt... és ők? Bele se menjünk milyen értelmetlen dolgokra költenek....
    Kevés mostani nőbe látom én, hogy na ez értelmes és tud viselkedni is.
    Persze van kivétel és persze a férfiak se tökéletesek. Nekünk is van sok hülyeségünk.
    A nők nagy része nem elnéző, pedig lehetnének, mert rengeteg hibájuk van csak maguknak se vallják be.
    Ennél jobban már nem akarok belemenni, mert mondom regényeket lehetne erről írni annyi időm meg nincs mint dark papának :tef161:
     
    • Like Like x 3
  6. kiscsibe /

    Csatlakozott:
    2012. május 05.
    Hozzászólások:
    1,119
    Kapott lájkok:
    219
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Sziasztok! :tef293:
    Regényeket én sem írnék.... ((Vagy mégis..??))
    Íme érvem, mely remélem kellően komoly...:tef293:.
    Én szeretek vásárolni és közben nézelődni. A pasik meg....fgh
    De azért a lényegi rész pont ebben van. Még szerencse, hogy nem vagyunk egyformák.
     
  7. macseklany / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. október 31.
    Hozzászólások:
    78,957
    Kapott lájkok:
    4,637
    Beküldött adatlapok:
    0
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    "Hát ez így igaz :tef161:"
    Nos ez elég szomorú, mert amit lehet egy pasinak, azt lehet egy nőnek is:tef318: aranyszabály :tef161:
    "Hülyeségeket jobban bekajálják, könnyebben átverhetők. Talán ez zavar a legjobban."
    Lehet hogy taktika csupán,női fortély hogy koccoljon mán le a pasi :tef344: Hála isten nem mindenki születik és Él szőkeként:tef344:
    "Persze van kivétel és persze a férfiak se tökéletesek. Nekünk is van sok hülyeségünk."
    Ebben egyetértek. :tef344:
     
  8. BudaésPest /

    Csatlakozott:
    2015. február 09.
    Hozzászólások:
    1,183
    Kapott lájkok:
    212
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Nem konkrétan párkapcsolatra gondolok. Hanem ez köszön vissza sok helyen.
    Volt rá példa családon belül, öregebb női ismerősöknél, ismerősöknél, haveri társaságba, munkahelyen...
    Ha azt írnák, a neten valami szenny oldalon pl. hogy a répa pusztítja az agysejteket és rákot okoz akkor elhiszi.
    Ha azt írnák, hogy ezek a pénzlehúzós orvosi vizsgálatok működnek azt is elhiszi.
    Körleveles időszakba is idióta módra mint egy 10éves azt is elhitték, ami oda volt írva.
    Nos oké nem véletlen, hogy a szenny oldalak a nőknek készülnek nagy részt nos ez is egy példa.
    Most említhetném az aszto showba ki telefonál nagy részt, ptc alapú pénz oldalak felhasználói nagy részt kik, mlm rendszert kiket szoktak nagy részt belerángatni csak nem a nőket vagy a tvshop példáján? Mindent amiből pénzt lehet ki csikarni a nők köré építik és ez most nem az hogy a nők optimisták, egyszerűen elhisznek mindent. Ha 100.000ft-ért olyan rúzst dobnának a piacra amire azt mondják, ha ezt használja 10évvel fiatalabb lesz... Azt is elhiszik.
    Kamu bio kaják-tól kezdve bármilyen baromságig lehet sorolni ezeket a dolgokat.
    Persze mindig van kivétel, de tapasztalat nálam ez ismerősöknél is 90% fölötti sajnos. Én még mindig keresem azt a nőt aki tud emberként is élni, de sajnos manapság ez nem könnyű, persze nem lehetetlen. :tef293:
     
  9. macseklany / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. október 31.
    Hozzászólások:
    78,957
    Kapott lájkok:
    4,637
    Beküldött adatlapok:
    0
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    A záró mondatodhoz annyit hogy nem lehetetlen. Hisz amiről írtál az általánosítás,viszont egyet értek ebben veled. A nőket könnyebb megfogni mindenféle hülyeséggel.Nem tudom sok nő miért nem képes józanul gondolkodni.
     
    • Like Like x 2
  10. zörgőfürge /

    Csatlakozott:
    2010. július 26.
    Hozzászólások:
    2,260
    Kapott lájkok:
    684
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Szerintem mára szinte mindenhol megállják a helyüket a nők.Régen is ugyanígy lett volna,csak akkoriban mások voltak a szokások.Be voltak skatulyázva,hogy a nőnek igenis otthon a helye a család körül,a férfi pedig megteremti a megélhetésre valót.
     
    • Like Like x 2
  11. BudaésPest /

    Csatlakozott:
    2015. február 09.
    Hozzászólások:
    1,183
    Kapott lájkok:
    212
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Most fordítva jobb lenne. Mehet dolgozni én meg otthon el leszek :tef161:
     
    • Like Like x 2
  12. zonee / Guest

    poszméh tésztát nyújt én vállalom a porszívózást
    a nők meg dolgozhatnak helyettünk.-,.m
     
    • Like Like x 2
  13. macseklany / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. október 31.
    Hozzászólások:
    78,957
    Kapott lájkok:
    4,637
    Beküldött adatlapok:
    0
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Skacok-skacok :tef161: ejjj.
    Szóval reggel felkeltek elkészítitek a kávét, ha van gyermek vagy több neki-nekik oda készítitek a reggeleit az asztalra. Majd szendot hogy vigyen mit magával a gyermek. Aztán elviszitek őket suliba vagy épp oviba, hazafele bevásárlás. Hazaérve rendrakás a konyhában. Közben felkészíteni az ebédet. Betenni a mosást, ha van vasalni való azt is megcsinálni. Aztán még fő a cuccos a szobákban összedobálni. S hol marad még a takarítás mikor mindent át kell bútor ápolozni, hol marad a függöny és ablaktisztítás.Ez csak egy 'reggeli nekiugrás, de szerintem sokatokat késő délutánig igénybe venne, már sorry :tef161:
    Aztán délután hazaér a család tegyél tányért, ételt mindenki elé, időrendben is változik ez mert egyik ekkor érkezik a másik másik időpontban, már ha értük is nem neked kell elszaladj.Közben legyél türelmes és kedves velük:tef344:
    Megnézném meddig is bírnák a felsoroltakat az előttem szólok :tef161: :tef318:
    Nos mindez történhet telepi vagy családi házban. Kiemelném a családi házat ami ugye plusz meló. Akinek van némi kis sütnivalója tudja mivel jár egy családi ház rendben tartása (már ha van igényetek és akarjátok hogy valahogy nézzen is ki, festés, fűnyírás, gazolás, kerti bútorok tisztán tartása). Mi a helyzet ha kert is adódik?Szóval hajrá hozzá :tef161:
     
    • Like Like x 2
  14. guzu / Pedálozó

    Csatlakozott:
    2011. december 31.
    Hozzászólások:
    2,087
    Kapott lájkok:
    1,061
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    Budapest
    Gondolom nem azt akartad sugallni hogy ezt mind a nő végzi el egy családban,mert az nem marad egyben az is biztos!
    Az ismerőseim közül jó pár családban fordított a helyzet,mert éppen a nő olyan pozícióban van és nem tud a családjával együtt lenni,marad a férj aki ezeket a dolgokat elvégzi!
    Olyan kollégám is volt aki elment gyes-re mert az asszonynak jobb pénze volt.
    Sokat változott a világ,ha ilyen van amit leírtál ott valakinél (kiknél)baj van a fejben!
    Az én feleségem is időben sokkal többet tartózkodik a munkahelyén mint én,így én rám is rám marad ez a meló,viszont többet is keres,ez van ezt kell szeretni!
     
  15. macseklany / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. október 31.
    Hozzászólások:
    78,957
    Kapott lájkok:
    4,637
    Beküldött adatlapok:
    0
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Akár a nő akár a férfi van otthon, ezek a munkák adva vannak, egy családi háznál sajnos több.Nos a mai munkáltatók szeretik ha az ember lenyom 12 órát vagy többet a munkavállaló meg ha létezni akar vállalja. Ettől még a dolgoknak mennie kell előre a magán életben.
    Azt ha egy szülő a gyermekét hívja segítségül elítélem, azért gyerek hogy tegye a dolgát nem azért hogy rabszolgaként éljen a házban. Kisebb dolgokat anno magam is megcsináltam gyermekként segítettem takarítani, mosogatni ilyenek, ennyi kell is talán hogy az ember megtanulja mit merre hogyan meddig.
    De visszakanyarodva a témához, kire marad mindez a munka ha például a kedves párod külföldön dolgozik, persze hogy rád.Természetesen más a helyzet ha valaki 'tepeli, mert ott csak a négy fal között van mozgás tér.
    Sokan vagyunk és sokféle képen látjuk közelítjük meg a dolgokat, persze vannak a tapasztalatok is. Kedves guzu nem kötekedés képen de hidd el olyan férfi is él a világban aki nem csak azt várja el hogy az asztal terítve legyen, hanem miután végzett az étkezéssel le sem szedi maga után, mert az is női munka kategóriába sorolandó. Természetesen az ő szemszögéből.
     
  16. guzu / Pedálozó

    Csatlakozott:
    2011. december 31.
    Hozzászólások:
    2,087
    Kapott lájkok:
    1,061
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    Budapest
    Családi ház probléma ismerős abban lakom,én sem vontam be a gyermekemet a házimunkába de elvártam hogy a játékait összeszedje.Természetesen tudom hogy ilyen pasi is van,de van olyan nő is bizony aki egy szalmaszálat sem tesz keresztbe,de elvárja hogy naponta étterembe járjanak,a házvezető nő takarítson,a bébiszitter vigyázzon a gyermekére míg ő a szoliban van vagy a plázában shoppingol addig míg tele nincs a merci csomagtartója.Különbség nincs köztük mindkettő kihasználja a másikat!Sajnos!
     
  17. macseklany / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. október 31.
    Hozzászólások:
    78,957
    Kapott lájkok:
    4,637
    Beküldött adatlapok:
    0
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Van sok ilyen vérszívó sajnos, s ezt a fajta élősködést normális ember nem is sokáig tűri el önmaga mellett.
     
  18. balage / Konglomerátor

    Csatlakozott:
    2013. március 26.
    Hozzászólások:
    2,750
    Kapott lájkok:
    624
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Foglalkozás:
    IT
    Lakhely :
    Valahol Európában
    Egyenjogúság kell, ez nem kérdés. Miért is ne lennének a nők egyenjogúak. Viszont nem tudom, hogy nem-e részben emiatt a kérdés miatt egyre inkább férfiasodnak a nők és nőiesednek a férfiak. A kollégák, barátok között arra is rengeteg példát látni (szinte csak ilyet), hogy a nők 35-40 éves korukig keresgélik önmagukat, nem akarnak tartós kapcsolatot, családot, aztán hirtelen rájuk tör egyfajta kapuzárási pánik, és a gyermekeik apja kell, lehetőleg azonnal úgy, hogy még csak tartós kapcsolatuk sincs/volt az elmúlt években.
     
  19. Pyki / Antiszociális

    Csatlakozott:
    2015. augusztus 07.
    Hozzászólások:
    843
    Kapott lájkok:
    345
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Balage teljesen igazad van,elhányom magam a elnőisedett férfiakon,vagy kamaszokon.Hogy a nők elférfiasodnak,rajtuk legalább külsőleg nem látszik,csak egyre jobban úgy néznek mint egy ribanc,alig látok egy olyan nőt,akin nincs húsz kiló,smink és hajbalzsam,persze ezt férfiakon is látom.Egyre jobban úgy érzem hogy rossz korba születtem.Igazából engem hogy melyik nem jobb vagy rosszabb bármiben nem érdekelt sosem,nem ítélem azokat a nőket sem akik úgy váltogatják a partnereiket mint a férfiak,és nem vagyok féltékeny azokra a nőkre akik sikeresek nálam.Egyenjogúság nemek között létezik csak rassztok között nem,de aki alsóbb rendűnek tekint egy nőtt annak annyi esze is van.Vészóra hogy mind két nemnek meg vannak a hülyeségei,de ez embertől is függ,ahogy a házi munka is.
     
  20. Cherry /

    Csatlakozott:
    2016. január 18.
    Hozzászólások:
    283
    Kapott lájkok:
    56
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Lakhely :
    budapest
    Ez egy elég érdekes és összetett téma! :tef293:

    Ha pl egy munkahelyen nőt lenéznek amiatt "mert nő"....mondván,hogy "a férfiak mindent jobban tudnak"....hát ezt maximálisan elítélem!!

    Szerelem / kapcsolat téma:

    Idézet Macseklánytól:
    Én nem ítélem el se a nőt,se a férfit emiatt.
    Azt hiszem ez a mai időkben szinte KIZÁRT, hogy valaki a tini-kori ELSŐ szerelmével élje le az egész életét....ergo, MINDENKINEK több kapcsolata volt/van.....
    Napersze aki ilyeneket mond, hogy 500 vagy, hogy "ezer fölött nem számolta".....azért ez már KISSÉ durva (lenne)....
    ....de az ilyenek általában ezt csak "kamu"-ból mondják....

    Háztartás:
    Az rendben van,hogy bizonyos dolgokat meg kell csinálni rendszeresen,de ha egy pasi erről úgy gondolkodik,hogy "NŐ= cseléd".....na én egy ilyen pasinak azonnal ajtót mutatnék. :tef293: Senkinek nem voltam/ vagyok a "cselédje" :tef293:

    De kinézetet és viselkedést illetően, úgy gondolom, hogy egy nő legyen NŐIES, egy férfi legyen FÉRFIAS: :tef293:

    Ez persze csak az én véleményem. :tef293:
    Természetesen ahány ember,annyi vélemény :tef293: