Szerintetek Mennyire Van Tekintélyük A Pedagógusoknak?

A témát ebben részben 'Általános beszélgetések' zörgőfürge hozta létre. Ekkor: 2015. október 14..

  1. zörgőfürge /

    Csatlakozott:
    2010. július 26.
    Hozzászólások:
    2,260
    Kapott lájkok:
    684
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Úgy gondolom,hogy régebben sokkal nagyobb volt a fegyelem az iskolákban.Mi lehet annak az oka,hogy ez mára nagyon lejjebb került?Régen azért ha rosszak voltunk,akkor kaptunk egy-két tockost,tenyerest-körmöst,meg ilyesmi,de ma már ilyen módon nem szabad fegyelmezni és talán épp ez kellene sok nebulónak,hogy észhez térjen egy kicsit.Ti mit gondoltok erről?
     
  2. macseklany / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. október 31.
    Hozzászólások:
    78,957
    Kapott lájkok:
    4,637
    Beküldött adatlapok:
    0
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Körmösről ancimtól hallottam már. De az én koromban is sokkal nagyobb volt a szigor. Manapság már a fiatalok visszaélnek a helyzettel, ha egy tanár erélyesebben rászól. A választ könnyen dobják oda hogy üssön meg: feljelentem.
     
  3. Pyki / Antiszociális

    Csatlakozott:
    2015. augusztus 07.
    Hozzászólások:
    843
    Kapott lájkok:
    345
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Ez szerintem kicsit bonyolultabb ennél.Lehetne hibáztatni a szülőket hogy nem tudják,vagy nem akarják nevelni a kölyküket,másik meg a tanárokat,hogy még mindig a régi módszerrel tanítanak,és nevelnek,tisztelet a kivételnek.Politikusok hogy olyan döntéseket hoznak,ami csak megnehezíti a tanárok munkáját,és a gyerekek hozzá állásán is múlik.Egy biztos hogy az iskola rendszer is szépen épül le fele,és az egészségügy sorsára fog jutni.
     
  4. zörgőfürge /

    Csatlakozott:
    2010. július 26.
    Hozzászólások:
    2,260
    Kapott lájkok:
    684
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Így igaz!Nekem például soha nem volt igazolatlan hiányzásom.Sokkal keményebb volt a suli és soha nem volt olyan,hogy tanuló vert volna tanárt,mint azt mostanában többször is hallani.
     
  5. Janus / Katalizátor

    Csatlakozott:
    2015. szeptember 04.
    Hozzászólások:
    1,598
    Kapott lájkok:
    312
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Kecsi Tanár Úr véleményére azért kíváncsi lennék... .,,
     
  6. zörgőfürge /

    Csatlakozott:
    2010. július 26.
    Hozzászólások:
    2,260
    Kapott lájkok:
    684
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Jah,,igazad van!Majd alkalomadtán talán leírja ide a véleményét és a tapasztalatait.kíváncsi volnék rá nagyon.
     
  7. Rajoscsibe /

    Csatlakozott:
    2015. szeptember 09.
    Hozzászólások:
    189
    Kapott lájkok:
    102
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    A mai világban ahogy észrevettem nem, hogy a tanárnak,de sajnos sok esetben a szülőnek sincs tekintélye. Sokat gondolkodtam ezen a témán mostanában és arra jutottam, hogy ez azért lehet, mert régen anyuka otthon volt a gyerekekkel, a mostani gazdasági helyzetben sajnos muszáj a nőnek is dolgozni menni, a gyereket szinte senki nem neveli. A másik probléma az , hogy szigorodtak a gyermekvédelmi törvények ami nem baj, viszont egy részben rossz. Pl.: ha a tanár rákiabál a gyerekre a tanuló már szalad is feljelenteni. Úgy érzem egy kicsit több hatalmat kaptak a srácok, amitől vérszemet kaptak.
     
    • Like Like x 2
  8. balage / Konglomerátor

    Csatlakozott:
    2013. március 26.
    Hozzászólások:
    2,750
    Kapott lájkok:
    624
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Foglalkozás:
    IT
    Lakhely :
    Valahol Európában
    Saját tapasztalatból (4 gyerek abból 3 már iskolás), a jó pedagógusnak van. De kevés jó pedagógust ismerek; meg kell találniuk az egyensúlyt, hogy példát mutassanak, rendet, fegyelmet tartsanak, de ne fojtsák meg a gyerekeket. Erre kevesen képesek.
     
  9. zörgőfürge /

    Csatlakozott:
    2010. július 26.
    Hozzászólások:
    2,260
    Kapott lájkok:
    684
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Pontosan!Nincs meg az a fegyelem,ami régen volt és nagyon szabadjára vannak engedve a gyerekek.
    Valamiért megváltozott a világgal együtt.
     
  10. Rajoscsibe /

    Csatlakozott:
    2015. szeptember 09.
    Hozzászólások:
    189
    Kapott lájkok:
    102
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Egyetértek. Aki az lenne, más szakmában helyezkedett el. Utánpótlás se nagyon van. Remélem mire az enyémek suliba mennek lesz nekünk is jó tanárunk, aki nem veszi el a lányok kedvét a tanulástól.
     
  11. Janus / Katalizátor

    Csatlakozott:
    2015. szeptember 04.
    Hozzászólások:
    1,598
    Kapott lájkok:
    312
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Nagyszüleinket még ezerrel csépelték a tanárok/szülők, a mostani gyerekek ezerrel püfölik a tanárokat/szülőket.
    Valahol középen nem lehetne találkozni? Volt olyan tanárom, soha senkit, nem vert meg, senkit nem fenyegetett meg, nem kiabált, nem vont be külső segítséget (igazgató, szülő), mégis egy pisszenés sem volt az óráján.
     
  12. zörgőfürge /

    Csatlakozott:
    2010. július 26.
    Hozzászólások:
    2,260
    Kapott lájkok:
    684
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Ez nem általános,hogy veréssel lehet tekintélyt szerezni,de volt olyan gyerek is aki csak abból tanult.
     
  13. balage / Konglomerátor

    Csatlakozott:
    2013. március 26.
    Hozzászólások:
    2,750
    Kapott lájkok:
    624
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Foglalkozás:
    IT
    Lakhely :
    Valahol Európában
    Nem akarok nagyon pesszimistának hangzani, de az vagyok a témában. Nincs a pedagógusok megfelelően megbecsülve, így egy tényleg jó pedagógusnak rettentően elszántnak kell lennie ahhoz, hogy a szakmájában, közoktatásban dolgozzon, így ez a helyzet nem hiszem, hogy a közeli jövőben jó irányba változna.
     
    • Like Like x 2
  14. Rajoscsibe /

    Csatlakozott:
    2015. szeptember 09.
    Hozzászólások:
    189
    Kapott lájkok:
    102
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    A probléma az, ha van is jó pedagógus akkor sincs megbecsülve, mert erre nevel sajnos a mai világ. Divat lett átgázolni másokon. Én hiába nevelem a gyerekem a tiszteletre és mások odafigyelésére, ha a másik 20 gyerek a rossz fele fogja rántani(ettől rettegek).
     
  15. Pyki / Antiszociális

    Csatlakozott:
    2015. augusztus 07.
    Hozzászólások:
    843
    Kapott lájkok:
    345
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Ez a gyerektől is függ hogy bele megy a hülyeségbe,én már voltam olyan osztályban ahol tele voltak drogossal,és alkoholistákkal,és mégse tudtak egyikbe se rántani hiába kínálták.
     
  16. zörgőfürge /

    Csatlakozott:
    2010. július 26.
    Hozzászólások:
    2,260
    Kapott lájkok:
    684
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Persze a gyereken nagyon sok múlik,hogy meddig megy el,de ez már a szülők felelőssége is nem?
     
  17. Rajoscsibe /

    Csatlakozott:
    2015. szeptember 09.
    Hozzászólások:
    189
    Kapott lájkok:
    102
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    A nagyobbik lány sajnos vevő a rosszalkodásra,viszont nagyon okos (3 évesen már beszél valamennyit angolul és érti is). Mi lehet megpróbálkozunk egy másik vallási közösség iskolájával, mert sajnos a közoktatásról nem sok jót hallani, itt a VII.kerületben.
     
  18. Pyki / Antiszociális

    Csatlakozott:
    2015. augusztus 07.
    Hozzászólások:
    843
    Kapott lájkok:
    345
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Igen,de mondok egy rövidke példát erre,te akármilyen jó szülő lehetsz,mondhatod mit tegyen mit ne,mi jó és rossz stb,ha gyerek hajlamos a züllésre,és le szarja amit mondanak neki,akkor nincs mit tenni nagyon,felkel készülni a börtön látogatásokra :tef161:.De fordítva is van,rossz szülő jó gyerek.
     
  19. Rajoscsibe /

    Csatlakozott:
    2015. szeptember 09.
    Hozzászólások:
    189
    Kapott lájkok:
    102
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Én se voltam kicsinek piskóta. Anyám szerint lányomat túlteljesítettem. :tef161:
     
  20. zörgőfürge /

    Csatlakozott:
    2010. július 26.
    Hozzászólások:
    2,260
    Kapott lájkok:
    684
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Hát talán azért nem olyan vészes a helyzet,mindenesetre fel kell készülni testben-lélekben.Azért reméljük a gyerekünkről,hogy megfogadja a tanácsunkat és nem keveredik majd bele nagyon rossz társaságba.