Úgy tűnik, trilógiává bővül a kult-státuszban levő Left 4 Dead széria. A játék második, eleddig utolsó, a Steamen csaknem 120 ezer pozitív értékeléssel bíró része 2009-ben jelent meg, a mostani pletykák szerint a harmadik rész 2017-ben érkezhet. A játékokért felelős Valve a hírek szerint azért tette félre a Half-Life 3 fejlesztését, hogy hamarabb dobhassa a piacra a L4D3-at. Oké, itt most a világ játékosainak nagy része bizonyára heveny idegrángásokba kezd, hiszen a Half-Life harmadik részét tíz éve várjuk már hiába… Persze azért a kooperatív zombiirtásról szóló, amerikai környezetbe helyezett, klisékkel tökéletesen dolgozó Left 4 Dead, minden tekintetben megérdemli a magas pontszámokat. Játékélményben, hangulatban, hanghatásokban ugyanis tökéletesen van kihegyezve három kifejezetten fontos dologra. Nem tudjuk, mikor rohan ránk a következő zombihorda teljesen váratlanul (igen, rohannak, és igen, sokan vannak) Egy pillanatra nem tudunk nyugodtan megállni és kifújni magunkat (a játék mögött figyelő AI figyeli azt, hogy hogyan játszunk és ennek megfelelően rakja körénk az ellenfeleket, a felvehető fegyvereket és zárja le a pályák bizonyos útvonalait, kétszer tehát nem járhatjuk végig ugyanúgy az amúgy ismerősnek tűnő pályarészeket) Folyamatosan túlerő ellen küzdünk és Murphy örökében amikor valami rossz történhet velünk ez garantáltan meg is fog történni (amikor csapattársaink közül valaki előre szól, hogy „úgy menjünk előre, hogy a boszorkány ne vegyen minket észre”, illetve „úgy lőjünk, hogy nem találjuk az autót, mert a riasztó miatt sokkal többen özönlenek majd ide”, sejthetjük, hogy pontosan ezek fognak megtörténni). Zombikból sem a „szokásos” sertepertélő (illetve rohanó) változatok keserítik meg az életünket, külön veszélyforrásnak számítanak a minket leszögező, lebénító, felakasztó, lehányó, azonnal elpusztító, illetve számos Molotovot és majdnem teljes tárat igénylő monstrumok – amik igen sokszor nem is egyedül támadnak minket. Az pedig extrán jelent problémát, amikor a túlerő ellenében valamelyik játékostársunk elkezd pánikolni és vagy minket kezd el lőni vagy totálisan mást csinál, amivel menthetné a helyzetet, de ezt majd mindenki megtapasztalja a maga bőrén, szó szerint nem lövünk le semmit előre. Konkrétumokból egyelőre nem szolgálhatunk sokkal, annyit azonban a források tudni vélnek, hogy az eddigi két részhez hasonlóan egy női és három férfi karakter közül választhatunk. Ha az értesülések nem hamisak, akkor a franchise négy új szereplője Irvin, a bűnöző; Keenan, a képregényrajongó; Garret Jr., a kenpóban jártas harcos és Katherine, akinek foglalkozásáról vagy hátteréről még nem tudunk semmit. Az is fixnek tűnik, hogy hat különböző kampányt járhatunk végig, amelyeknek címei No Mercy, Cliff-Hanger, Early Destination, Crashland, Impasse és az Inquisitor Land – ha mindezek tényleg igazak, hamarosan screenshotokban és trailerekben fogunk úszni, a véren és beleken kívül.