A konzolosok rengeteget költenek digitális tartalmakra

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. július 21..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    • A konzolokból származó bevétel mintegy fele a digitális tartalmakból jön
    • A nagy kiadók bevételének háromnegyede származik ad-onokból
    • A felmérés felhívja a figyelmet, hogy a túl sok DLC sem jó

    A SuperData Research szerint az idén a digitális konzolos eladások már elérték a 7,8 milliárd dolláros bevételt, és ennek fele bizony a DLC-kből és a mikrotranzakciókból származik. Mi több, arra is rávilágított, hogy az olyan nagy kiadók, mint az EA, a Ubisoft vagy az Blizzard a bevételük háromnegyedét ezekből a digitális tartalmakból szerzik meg.


    A legtöbb pénzt konzolon a Take-Two nagy örömére a GTA 5 termelte eddig, 1,4 milliárd dollárnyi hasznot hozott, ennek 78%-ka az ad-onokból van. De a Blizzard sem panaszkodhat, az Overwatch-ra már 61 milliót költöttek a játékosok, természetesen többségében itt a letölthető tartalmak szívták le a bankszámlákat.

    A tanulmány viszont azt is hangsúlyozza, hogy a kiadóknak érdemes óvatosan bánni ezekkel a pénzért beszerezhető extrákkal, mert azért a játékosokat ejtették a fejükre, és ha túl sok a digitális tartalom, ráadásul azok még túl is vannak árazva, akkor bizony elpártolnak a programtól. Carter Rogers vezető elemző az Evolve-ot hozta fel példának, ami híresen sok DLC-t kapott, és emiatt igen nagy vásárlói ellenállásba futott. Ez hosszútávon nagyon sokat ártott a játéknak.

    [​IMG]


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...