A PlayStation 4 Pro most nyerte el az igazi értelmét

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. február 09..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • A PlayStation 4 Pro konzoltól, már a bejelentése óta két dolgot várnak el: nagyobb, 4K-s TV-hez ideális felbontás, és megbízhatóbb teljesítmény biztosítását az alapgéphez mérten.
    • A 4K TV-k tulajdonosai nem panaszkodhatnak a felbontásra, de a jobb teljesítmény ígérete nem került teljesen beváltásra.

    A PlayStation 4 Pro remek választás azoknak, akik 4K-t és HDR-t támogató televízión szeretnék élvezni a legújabb konzolos játékokat, de a PlayStation 4 Pro nem csak ennyit ígért. Sajnos itthon kevesen tudják megfizetni a komolyabb 4K-s televíziókat, így számukra a Pro által nyújtott egyik előny máris elveszett. A jobb teljesítmény ígérete pedig a legtöbb játéknál nem igazán lett betartva. A PlayStation 4 Pro támogatást elhozó frissítések olykor ilyen téren kifejezetten jól ellátják a feladatukat, máskor viszont nem igazán, mivel egyes update-ek csak a felbontással variálnak.


    Szóval nem mindegyik új játék fut jobban a Prón. Szerintem az a nagyobb probléma, hogy a régebbi, Pro frissítéstől mentes játékok egyáltalán nem használják ki a PlayStation 4 Pro erejét. Ez most megváltozott. A PlayStation 4 tesztelés alatt álló 4.50-es Firmware frissítése elhozta magával a Boost módot, minek bekapcsolásával a PlayStation 4 Prón jobb, és stabilabb teljesítményt érhetünk el a régebbi, kezeltelen játékokban, mint egy hagyományos PlayStation 4-en.

    A Boost mód az időnként 60 FPS-t elérő, de annak folyamatos, stabil megtartására nem képes játékra gyakorol pozitív hatást. Az opció bekapcsolásától olyan játékok futnak sokkal élvezhetőbben, mint például a Knack és Project CARS. Sőt, még a borzasztóan futó Assassin's Creed: Unity is összeszedte magát a Boost mód hatására. A Killzone: Shadow Fall csak egy kicsit fut jobban.

    A 60 FPS-es megjelenítésre tervezett játékok stabilabban tudják tartani a célként kitűzött képkocka/másodperces teljesítményt, ilyen játék például a Battlefield 4 és Mirrors Edge: Catalyst. A töltési idők is megrövidültek, valamint a textúrák betöltődése is gyorsabb. Az új funkció azért még nem hibátlan (a végleges frissítés kiadására talán már az lesz), de egy remek lépés afelé, hogy az erősebb konzol, a Sony céljaival összhangban, tényleg versenyre tudjon kelni a Gamer-PC-k által nyújtotta előnyökkel.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...