A Polyphony Digital egyelőre nem elégedett a VR-el

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. június 25..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]

    A VR-technológia még gyermekcipőben jár, és bár a Gran Turismo Sportot is lehet majd 3D-ben irányítani, a sorozat atyja szerint a jelenlegi megjelenítés igen messze van a fotorealisztikustól. Egyszerűen azért, mert a PlayStation VR-ben még nincs elég kakaó.


    Jamaucsi Kazunori a Gamesbeat-nek adott interjúban elmondta, hogy az első fejre illeszthető megjelenítőt 1962-ben tervezték, még az ő születése előtt. Azóta eltelt több mint ötven év, és remélte, hogy a technológia sokkal fejlettebb lesz mára annál, mint ahol valójában áll. A Gran Turismo PS VR-t pedig úgy próbálják megalkotni, hogy a látvány élvezhető legyen. "Megteszünk mindent, amit lehetőségeink engednek. Az lesz az igazán nagyszerű, ha eljutunk a duális 8K megjelenítőkig. Duális 8K és 200 Mhz-es frissítési ráta. Mikor válhat ez valóra? Talán ötven év múlva. A PS VR jelenleg 960x1080-ra képes szemenként, és 120 Mhz-re." -- közölte a szakember.

    Szerintetek igaza van?


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...