Az Obsidian Entertainment a Tyranny művészi oldaláról beszél

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2016. szeptember 23..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]

    A meglepően nagy sikereket elért Pillars of Eternity után, az Obsidian csapata úgy döntött, hogy megint készítenek egy játékot az általuk olyannyira kedvelt, klasszikus szerepjátékokat megidéző stílusban. Ez lett a Tyranny.

    A gonoszok uralta világban játszódó, szövegekben gazdag klasszikus RPG jegyeket viselő játék olyan egységes és igényes művészi fúziót fog megtestesíteni a zene, környezeti látványtervezés és animáció triójának tekintetében, mint ahogy azt korábban Pillars of Eternity tette. A hasonlóság viszont csak a minőség színvonalában lesz tetten érhető, mivel a Tyranny nem az előző munkájuk lélektelen másolata lesz, hanem egy művészileg is teljesen egyedi program, ami eltér a korábbi játékaiktól.

    Az alábbi videóban maguk a készítők beszélnek arról, hogyan törekedtek egy olyan világ megalkotásra, ami hosszú órákon át képes a képernyő előtt tartani a játékosokat.


    Az idén érkező szerepjáték kizárólag számítógépekre fog megjelenni.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...