Call of Duty: WWII – A Dead Space inspirálja a zombis módot

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. június 05..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • A fejlesztők bejárták a valódi csaták helyszíneit
    • A többjátékos mód lassabb, taktikusabb lesz
    • A zombis mód háttérsztorija valós eseményeken alapul
    • A zombis mód a Dead Space-ből is merít

    Azt már egy ideje tudjuk, hogy a Sledgehammer Games egy meglehetősen emberközeli módon szeretné bemutatni a második világháború borzalmait a Call of Duty: WWII-ban. Hogy ezt elérjék, szükségük van az autentikusságra, jószerivel minden téren, például a helyszínek esetében is. Éppen ezért látogatott el a csapat az olyan helyszínekre, mint Normandia vagy Aachen.


    De a Sledgehammer Games alapítói, Michael Condrey és Glen Schofield nem csak erről mesélt az Edge magazinnak. Elárulták azt is, hogy a jövőbeli elemek nélkül (pl.: falon futás) kicsit másabb lesz a többjátékos élmény, mint az utóbbi néhány Call of Duty-ban, a WWII-ban ugyanis „nem kell a fentről jövő támadásoktól tartani”, a csatákat földön vívhatjuk meg. Lassabbá és taktikusabbá vált a játékmenet. Emellett a térképek nem csak a nyugati frontból merítkeznek, de részleteket ezzel kapcsolatban nem árultak el.

    Végül a Zombies játékmódról is esett szó, ami természetesen ezúttal sem maradhat ki a játékból. A páros elárulta, hogy ezúttal a háttérsztori egy valós esemény lesz, és az autentikusság ebben a játékmódban is nagy szerepet játszik. Mi több, a Dead Space jellegzetességeit is fel fogjuk ismerni, merthogy sokat merítettek abból a játékból. Condrey és Schofield ugyanis a Dead Space trilógia fejlesztésekor még a programot jegyző Visceral Gamesnek dolgoztak, s most megragadták az alkalmat, hogy visszanyúljanak ezekhez a gyökerekhez.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...