Csúcstechnológiával készül a Death Stranding

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2016. december 26..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    A Death Stranding ugyan nem saját, hanem harmadik féltől licencelt játékmotort használ mely ugyan bejáratott megoldás, de jelentősen megköti a fejlesztők kezét. Kodzsima és csapata azonban kitalálta, hogyan lehet ebből is kihozni a maximumot: ez pedig nem más, mint a fotogrammetria, mely technológiát leginkább a Vanishing of Ethan Carter és a Battlefield, illetve Battlefront játékokból ismerhetjük.


    Az eljárás lényege, hogy a különböző objektumok textúráit nem művészek alkotják meg kézzel, hanem az egyes objektumokról vagy karakterekről lehetőleg minden irányból fénykép készül, ez alapján alkotják meg minimális módosításokkal magát a modellt és a textúrákat. Az technológia segítségével, ahogy azt a már említett játékokban is láthattuk, szó szerint fotorealisztikus modellek megalkotására nyílik lehetőség – igaz, kissé időigényes megoldás.

    [​IMG]


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...