Csak a szoftverek állnak a fotorealisztikus grafika útjában

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. március 29..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]

    Valószínűleg a videojáték fejlesztők legvégső célja a grafika terén a fotorealisztikus kép elérése. Nem egy játék már igen jól teljesít ezen a téren, elég csak a The Last of Usra vagy az Uncharted 4: A Thief's Endre gondolni, hogy csak pár friss címet említsek. Éppen ezért vélik úgy néhányan, hogy a kívánt eredményt a PS5-re már el is érik.


    Az egyebek mellett a Galactic Civilizations sorozatot jegyző Stardock Corporation vezérigazgatója, Brad Wardell szerint erre nem kéne várni a PS5-ig, egy PS4 Pro, de valószínűleg még egy PS4-es is megbirkózna a dologgal, egy high end PC-nek meg aztán végképp nem lenne kihívás. Szerinte ugyanis nem azért nincsenek még fotorealisztikus grafikák, mert a hardver nem bírja el, hanem mert a szoftvereknek vannak korlátjaik.

    „A hardveres srácok valószínűleg az öklüket rázzák a szoftvergyártók felé, mivel olyan motorokat használnak, amiket a 2000-es évek elejéig lehetne visszavezetni. Irritáló, de ezek még mindig azon alapulnak, hogy egy CPU mag egy GPU-val kommunikál, és példának okáért a bevilágítási technikákat videojátékos stílusban alkalmazzák, és nem úgy, ahogy a filmekben a CGI esetén. A hardver bírná, csak a szoftver nem teszi lehetővé” – mondta Wardell a Gamingboltnak.

    Szóval úgy tűnik, nem a vasat kell megvárnunk, hanem azt a motort, ami szakít a régi technikákkal, a régi beidegződésekkel és felzárkózik a hardverekhez.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...