For Honor – egy hiba ki, másik be

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. május 30..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • Gyorsan terjedt az együtéses trükk, miután kiderült nem csak egy karakter ellen működik
    • A hibával visszaélések rohamos növekedése miatt gyors intézkedésre volt szükség
    • Így egy új glitch került a játékba, melyet a legközelebbi folt javít majd

    A For Honort már sok kritika érte, de amiért a legtöbb még aktív játékos a legjobban rimánkodott az a hírhedt “one hit kill bug” (egy ütésből halálos csapást lehet osztogatni) és a “death from above” (magaslatról leugorva ugyanez) megszüntetése volt. Az utóbbit a fejlesztők azonban szándékosan tették a játékba és ennek megtartása mellett sikerült megszüntetni az együtéses trükköt. A módszer egyszerű: nem rögzíted a kamerát az ellenfélre (lock on), véghezviszel egy “guard break” támadást, vársz egy pillanatot, majd egyszerre indítasz egy nehéz támadást (heavy attack) és nyomod a “lock on” gombját. Ha esetleg nem lenne tiszta, hogy is működik ez, az alábbi videó szépen bemutatja:



    Azért a múltidő, mert a Ubisoft pár órán belül orvosolja a problémát, szóval most már nem fogsz tudni legyilkolni mindenkit ezzel a trükkel. Sőt, jobb lesz, ha újratanulsz pár dolgot, mert a javítással megkavarják egy kicsit a rendszert: egyes karakterek lock nélküli guard break után indított támadással más állást (stance) vesznek föl. Apróság, de a Ubisoft jobbnak látta ezzel a kis hibával kiengedni a javítást egy olyan súlyos glitch javítása érdekében, ami tönkreteheti a játékot.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...