Horizon: Zero Dawn – minden eleme a történetet szolgálja

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. február 03..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]

    A Guerrilla Gamesnek komoly kihívást jelentett a Horizon: Zero Dawn történetmesélési módjának kialakítása, hisz egy ilyesfajta, nyílt világban játszódó játék fejlesztése új terepnek számított számukra. A Killzone játékokkal könnyebb dolguk volt, hisz mindegyik Killzone játék egy lineáris, „korlátolt” program volt. A jóval nyitottabb Horizon: Zero Dawnban viszont a történet könnyen elveszhetne a többi, más fejlesztők által talán fontosabbnak ítélt komponens mellett.

    A Horizon: Zero Dawn cselekménye viszont nem csak a küldetések közötti laza összeköttetésért felel, hanem egy valódi, izgalmas történetet alkot. A Guerrilla Games különböző részlegei az írókkal együttműködve arra törekednek, hogy a narratíva, az írás és az átvezetők tökéletesen illeszkedjenek egymáshoz, és kiegészítsék egymást. Az új videóban a fejlesztők beszélnek részletesebben a játék történti elemeinek összehangolásáról. Nem ez az első történtere összpontosuló videó a játékkal kapcsolatban, korábban egy nagyon szép előzetest is kaptunk.

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...