Horizon: Zero Dawn – Pörgősebb lett volna a harc, de nem illett hozzá

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. április 13..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]

    A PlayStation YouTube csatornájára egy rendkívül érdekes interjú került fel, melyben az Uncharted 4: A Thief's End és a The Last of Us rendezője, avagy Neil Druckmann beszélget a Guerrilla Games vezérigazgatójával (Hermen Hulst) a Horizon: Zero Dawn című játékról. A videóból több érdekesség kiderül a Naughty Dog és a Guerrilla Games munkásságáról is.


    Hulst elmondta, hogy a végleges Horizon nagyon közel van ahhoz, amit még a fejlesztés elején felvázoltak a játékról. A játék szinte minden részletében az lett, aminek az alkotói tervezték, viszont van olyan része a programnak, ami egészen másképpen festett a korai prototípusban. Ez az elem pedig nem más, mint a harcrendszer.

    A korai harcrendszer nagyon hasonlított a Killzone-játékokban látottakhoz. Az első prototípusban még a Killzone M82-es gépkarabélyba is benne volt, csak a fejlesztők látták, hogy nagyon furcsa élmény egy ilyen fegyverrel ritkítani a mesterségesen előállított dinoszauruszokat, így végül újragondolták a harcrendszer egészét.


    Az tudtátok, hogy az Uncharted egy steampunk, nyílt világú játék is lehetett volna? Az ilyen részletekért érdemes megnézni a teljes interjút.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...