Sokat panaszkodnak a Mass Effect: Andromedában fellelhető hibákra, főleg az arcanimációra, de a Bioware szeretne mindent megtenni azért, hogy ezeket a hibákat elhárítsák. Ennek egyik jele, hogy rögvest két elsőnapi patch is megjelent, szóval a holnapi európai megjelenéskor már jóval kevesebb problémával fogunk mi szembenézni, mint a kritikusok. De persze a rajongók aggodalmait nehéz szerteoszlatni, így folyamatosan bombázzák a fejlesztőket Twitteren, hogy mikor lesz ez és az kijavítva. Ian S. Frazier vezető dizájner természetesen pontos részletekkel még nem szolgálhatott, de egy tweetben leszögezte, hogy már javában listázzák és javítják a hibákat, és a Bioware részéről erős támogatásra számíthatnak a játékosok. Az arcanimáció mellett sok kritika éri a karakter kreátort, mivel az nem olyan mély, mint amire számítottak a játékosok. Fraizer két posztban is kitért erre, és elárulta, hogy szándékukban áll fejleszteni és bővíteni a játék ezen aspektusát. Szóval, bár a Mass Effect: Andromeda más játékokhoz hasonlóan hemzseg a hibáktól, talán kicsit jobb támogatást kap majd, mint az elődei, amikben azért nem egy elég durva hiba benne maradt. Gondolok itt arra, hogy a Mass Effect 3-ban rendszeresen be lehet ragadni a Normandy pilótafülkéjében, vagy, hogy az átvezetők alatt néha kiakad a karakterek szeme, vagy kitekeredik a nyakuk. De a legszebb, amikor az Omega DLC-ben az átvezetők alatt látni, ahogy a Aria a helyére csúszik. Sőt azt is feldobhatjuk, hogy a Mass Effectben a Noveria liftjeiben a mai napig bele lehet ragadni. És ezek biza látványos, folyamatosan ismétlődő hibák, amiket jeleztek is a készítők felé, ám sosem javították ki. Let's block ads! (Why?) Forrás...