Mass Effect: Andromeda – sok dolgunk lesz az új galaxisban

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2016. november 24..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]

    Azt már tudjuk, hogy visszatérnek a lojalitás-küldetések, amelyek során Ryder társainak hűségét nyerhetjük el, és ezek biza sokkal nagyobb hatással lesznek a játék befejezésére, mint a Mass Effect 2 hasonszőrű missziói voltak – ugyanakkor véghezvitelük ezúttal sem lesz kötelező. Ezeknek hála jobban megismerhetjük társainkat és teljesen új helyszínekre is eljuthatunk. Viszont most, a GameInformernek hála további mellékküldetésekről hullott le a lepel.


    Lehetőségünk lesz úgynevezett ledobási pontok (Drop Zone) felkutatására. Ha egy új területre lépünk, ezeken a pontokon alakíthatjuk ki az előretolt helyőrsünket, ami egyrészt segít majd a gyorsutazásban, másrészt itt cserélhetünk felszerelést (a leírtak alapján hasonlít a Dragon Age: Inquisition táboraira). Sőt, a bázis létrehozásával a térképen megjelennek a terület érdekességei is, így könnyebb lesz azokat felkutatni. Azt azonban hozzá kell tenni, hogy nem lesznek tűhegynyi pontossággal megjelölve a felfedezésre váró dolgok. Inkább csak nyomot adnak arra, merre találjuk őket. A leírtak alapján ez valami hasonló lesz, mint a Witcher 3-ban a kérdőjelek: lehet egyetlen helyi dolog, de akár egy rövidebb mellékküldetés is kibontakozhat belőle.

    Természetesen, mivel az Androméda-galaxisban a Tejút lakói betolakodók, nem mindenki fogadja őket tárt karokkal. A kettek lesznek a fő ellenfelek, de sok más őslakossal is meggyűlhet a bajunk. Pláne, hogy elég agresszív honfoglalást végzünk, legalábbis erre engednek következtetni a bázistisztító mellékküldetések. A sok esetben már önmagukban veszélyes (lávafolyamok, sugárzás, stb.) bolygókon belefuthatunk ellenséges bázisokba és helyőrségekbe, amiket kitakaríthatunk. Ezeket nehéz lesz bevenni, viszont több módszert is alkalmazhatunk a nyílt támadástól a lopakodásig. A bázisok mélyén pedig egyedi, értékes dolgok lapulhatnak (fegyverek, felszerelések, stb.). Ez leginkább a Mad Max vagy a Far Cry 3 bázisfoglalásaira emlékeztet.

    Megeshet, hogy a bolygókon egymással harcoló bandákba botlunk, ilyenkor mindkét felet kiüthetjük, és bezsebelhetjük a jutalmat (remélem, azért nem kell szuper agresszívnek lennünk, és akár az egyik fél megsegítésére is siethetünk). Sőt, a bolygókon rálelhetünk afféle szuper bossokra. Ezek a falócsápokhoz hasonló óriási, territoriális lények, amik ellen minden tudásunkra szükségünk lesz.

    Nagyon úgy tűnik, hogy időnk egy nagyobb hányadában szkennelgetni fogunk, ugyanis az Androméda-galaxis teljesen ismeretlen számunkra, és Pathfinderként az egyik dolguk a felfedezés lesz. Szkennelni nagyon sok mindent lehet, eszközöket, járműveket, köveket, és így tovább. Az adatokat aztán visszaküldjük a hajónkra, a Tempestre, ahol kiértékelik, és kódex bejegyzés lesz belőle, illetve így juthatunk hozzá például az új fegyverek vagy páncélok elemeihez.

    Emellett még lesznek az úgynevezett Vaultok (nem a Fallout-félék), amik a fő sztoriba is belenyúlnak, illetve főleg puzzle-központú feladatok várnak majd ezekben ránk. Az egyik ilyen Vaultot már láthattuk is a PS4-es gameplay-videóban.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...