Mass Effect: Andromeda – Sok hibát javít az új patch

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. május 10..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]

    Fontos nap a mai a Mass Effect: Andromeda rajongóinak, mivel ma élesedik az 1.06-os frissítés, ami rengeteg idegesítő bakitól szabadítja meg a játékot. Javulnak a játék (korai szakaszánál látható) átvezetők. A többször használható, folyamatosan frissülő dialógus opciókat többé nem jelöli szürkével a játék. Valamint SAM többé nem fog minket megviccelni azzal, hogy egy nem létező új email érkezéséről értesít minket.


    A többjátékos mód egyensúlya is javult,továbbá a teljesítmény és a stabilitás is fejlesztve lett (rá is fért mindkettőre). A feliratok olvashatóbbak lettek, a Nexus maximális szintje pedig 29-esre emelkedett. Az egyjátékos mód egyensúlya is jobb lett, legalábbis komolyabb nehézségi szinteknél. Ráadásul a program mostantól többször ment majd automatikusan.

    A grafikai opciók között állítható lett a Depth of Field és a Motion Blur. Emellett most már nem járhatunk egyszerre Peebee-vel és Vetrával, vagy Peebee-vel és Corával. A Nomad Shield Craftolásos küldetés is teljesíthető lett. Az is jó hír, hogy Voelden található meteorit scannelése után már nyugodtan elhagyhatjuk az érintett területet anélkül, hogy a kapcsolódó küldetés ettől teljesíthetetlenné válna. A többi részletet itt olvashatjátok el.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...