Megjelenés: 2004. november 5. Történet: A történet 2111-ben veszi kezdetét. Túl vagyunk a mesterséges intelligenciák háborúján és az első űrbéli függetlenségi háborún, mely a föld mamutvállalatai és azok kolóniái között zajlott. Főhősünk, Marcus Cromwell apja volt az első űrben született gyermek, és mint élő történelmi jelképet, őt kérték fel az első kolonizációs hajó kapitányának, hogy utazzon át egy féregjáraton az ismeretlenbe. Hogy apánk nyomdokába lépjünk, minket csak kilőttek egy vadászgépből, és miután tíz évig orbitális hulladékként sodródtunk megfagyva az űrben, kiolvasztottak, és lettünk így egy rég lezajlott háború hősei. Olyan világban térünk magunkhoz, melyet a Föld kivételével a mamutvállalatok irányítanak. A SpaceTech, egy a sok cég közül, tett nekünk ajánlatot, mely elfogadásával kezdhetjük meg utazásunkat. Első megbízásként egy konvojt kísérünk a Jupiter szektorba. Rutinszerű és unalmas feladatnak ígérkezik, ám az űrbéli vákuumban már érződik a térségben növekvő feszültség. Alig tértünk magunkhoz a nyolc hónapig tartó utazásunkból, máris a Kissaki Szindikátus rombolói vicsorognak ránk. Cégek közti fegyveres konfliktusokra, vállalati titkokra derül fény, és mindez csak a mi kis naprendszerünk jelentéktelen gondjait megoldó bemelegítő volt. Hamarosan mechanikus létformákkal, idegen barátokkal és kalózokkal, hataloméhes fajokkal, űrbéli rovarokkal, egész civilizációkra kiható döntésekkel tarkított kaland veszi kezdetét. Rövid leírás: Először egyetlen hajóval, később egyre nagyobb flottával kell teljesíteni a küldetéseket. Küldetések között lehetőség van a hajók fejlesztésére. A küldetéseket különböző stratégiákkal kell teljesíteni: lopakodás, precíziós támadás, lerohanás, felderítés, járőrözés, védekezés. A játéktér teljes mértékben 3D, a felfelé/lefelé nincs értelmezve. A meghajtás a valós fizikai szabályok szerint működik. A játékmenetet teljes mértékben átszövi a történet a karakterek rádiókommunikációja által. Bár a szinkronban nem, de a menüben és a feliratban választható a magyar nyelv (Köszönhetően a magyar alkotóknak). Gépigény: CPU: 1000 MHz RAM: 256 MB VGA: DX9 / 64 MB Trailer: Gameplay:
Ez nem rossz játék,csak a végét számomra elrontották hogy rakétázni kell,egész játék alatt nem volt rá szükség de a végére be kellett nyomni,és erőltetni,ahol nem is beszélve hogy meg kell védeni egy hajót,na meg a nagy túlerőről,akik szintén rakétáznak.Ez miatt végig se vittem. aplause
Van egy stratégia, amihez nem kell a végén sem rakéta, csak a két ostromlézer. Én sem használtam rakétát. Pajzs elleni energiafegyver, meg railgun. Ez a kettő kell, de sok
Én is megpróbáltam az ostromlézert,de kinevették,még a közelükbe se tudok menni,a kis rakéta elleni lézert se vették nagyon komolyan a rakéták,mintha nem is lett volna,telitalálat meg egyből le szívták a pajzsomat,és utána jött a többi apokalipszis.Én meg nem fogok rakétázni azért mert a fejlesztők ezt találták ki,nem az én játék stílusom.
Nem minden rakéta lőhető le. Amit a végén használnak azokat sem lehet. Angelwing megy ugye bezárni gamma portált asszem. A többeikkel alakzatban teljesen hátramész a map ellentétes falához. Ott a falnál a pajzshajót védded mindennel, kivéve a 6 hajót, amit a két ostromlézert üzemelteti. Ők a pajzshajó előtt kb 5km-re állnak a portál felé ahonnan a hajók jönnek, és egyesével leszedik a hajókat. Amit nem szednek le, azt közelharcban elintézed. [DOUBLEPOST=1446784327,1446622801][/DOUBLEPOST]Akit érdekel november 9-ig akciós a Steam-en: 2,49€.