A Ubisoft a játékosok megtartása miatt folyamatosan bővíti a játékot. Jelenleg a komolyabb problémák javítására törekednek, ezért jön a Operation Health. A hitbox nem működik igazán jól, ezért teljes átalakításon fog átesni. A Rainbow Six Siege folyamatosan bővül, ez pedig sok játékost csábít vissza a programhoz. A Ubisoft viszont egy fontos dologra nem figyelt eddig: az újdonságok kiadása mellett a régebbi tartalmakat is javítani, tökéletesíteni kell. Erre a francia kiadó is rájött, így hamarosan érkezik az Operation Health, ami számos korábbi hibát, problémát és hiányosságot orvosol majd. Az egyik ilyen nagy hiba a Hitbox, ami nem úgy működik, ahogy kellene. A Rainbow Six Siege fejlesztésekor a csapat a játékosok számára teljesen magától értetődővé akar tenni, hogy hogyan is működik a játék sebzést működtető rendszere, a hitbox. Ennek érdekében nem csak az organikus, a karakter testét alkotó részeket tették sebezhetővé, hanem a teljes karaktermodellt, és vele együtt a rajta található felszereléseket is. Hát, ez bizony nem volt jó ötlet, ezért ez most javításra kerül majd. Nem elég, hogy ez a rendszer teljesen irreális, de még a taktikus program egyensúlyát is felrúgja. Egyes karaktereken nagyobb helyet foglalnak a felszerelések, mint másokon. Ez pedig nagyobbá teszi, vagy épp a formáját változtatja meg a sebezhető felületnek. Ezt most teljesen lecserlék: most már csak a páncélban lapuló emberke szitává lyuggatásával tudunk majd ölni. A másik változás pedig a sebezhető/nem sebezhető felületek közti különbséget mutatja majd meg látványos keretek között. Más hangot hallhatunk majd a lövedék becsapódásakor attól függően, hogy milyen pontot találtunk az adott karakteren. Valamint látható és megkülönböztethető jelei lesznek annak, hogy egy sérthető testrészt, vagy pedig felszerelést találtunk el a harc során. Ez egy igen jelentős változás lesz majd a játékban, így már csak ezért is érdemes kivárni az érkező Operation Health csomagot. Ilyen lesz az új hitbox: Let's block ads! (Why?) Forrás...