A VG247 rövid interjút közölt a Resident Evil 7 producerével, Kavata Maszacsikával, amiből kiderült, miért pont most váltott stílust a sorozat. Kavata szerint a Resident Evil 6 az ok: abban a játékban minden puskaport ellőttek, tele volt akcióval, szerepeltek benne a közönség kedvenc karakterei, és az egész világot körbejárták benne a játékosok, miközben hol zombikkal, hol szörnyekkel harcoltak. "Meg szerettünk volna állni, és megmutatni, mit is jelent valójában a Resident Evil" - mondta a producer. A sorozat gyökereihez Kavata szerint nem térhettek vissza, hisz mindig előre kell tekintenie a csapatnak. Azt viszont megtehették, hogy az első részek horrorjegyeit napjaink népszerű stílusjegyeivel vegyítik -- így született a belső nézetes Resident Evil 7. Kavata egyébként ismét cáfolta, hogy a P.T. miatt használná a játék ezt a perspektívát. Állítja: a fejlesztés kezdetétől fogva belső nézetű játékot szerettek volna készíteni a stúdiónál. Kavata szerint a Resident Evil 7 egy "modern játék", amit a "modern játékosok is értenek majd". Hozzátette: ennek a stílusnak van most piaca, azaz a fejlesztés során nemcsak a művészi integritás, hanem a célközönség megszólítása is fontos szempont volt. A Resident Evil 7 PC-re, PS4-re és Xbox One-ra jelenik meg a jövő hét folyamán. Let's block ads! (Why?) Forrás...