Rocket League – a Psyonix dolgozik a szerverproblémák javításán

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. március 28..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • Szerverproblémákkal küzd a Rocket League
    • A gondokat a játékosok megnövekedett száma okozza
    • A Psyonix minél előbb igyekszik orvosolni a problémákat

    Az idén júliusban két éves korba lépő Rocket League sikere megjelenése óta töretlen, éppen a hónapban jelentette be a fejlesztő Psyonix, hogy átlépték a tízmilliós eladott példányszámot. A folyamatosan bővülő játékosbázis igényeinek kielégítésére folyvást érkeznek a kisebb-nagyobb kiegészítők, autók és játékmódok, és az érdeklődés nem lankad.

    Ironikus módon éppen ez az, ami a nemrégiben tapasztalt problémákat okozza: a szerverkiesések és hosszú meccskeresési időkért részben a megnövekedett játékosszám tehető felelőssé, a terheléssel a szerverek nehezen bírkóznak meg. Ami annak tükrében nem is meglepő, hogy 2016 azonos időszakához képest 40%-kal nagyobb az aktív játékosbázis az idei év elején. A fejlesztők tisztában vannak a problémákkal és ígéretet tettek arra, hogy mielőbb orvosolni fogják a felmerült gondokat.


    “Mind a saját oldalunkon (PsyNet) tapasztalható problémákat, és a szerverek teljesítményét illetően egyetértünk a játékosokkal abban, hogy túl hosszúra nyúlik a várakozási idő és túl gyakoriak a szerverkiesések, ez a helyzet teljességgel elfogadhatatlan” - nyilatkozta Dave Hagewood, a Psyonix elnöke, majd hozzátette - “Őszintén elnézést kérünk az összes játékosunktól az online játék minősége miatt, és minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a PsyNet képességeit és teljesítményét javítsuk, ahogyan a kiszolgáló szervereket is.”


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...