Sniper Ghost Warrior 3 – Túl nagyot markoltak a fejlesztők

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. június 27..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • A Sniper: Ghost Warrior 3 rengeteg sebből vérzik
    • A fejlesztők próbálják minél előbb optimalizálni a játékot
    • Többet nem készítenek nyílt világú játékot

    A Sniper: Ghost Warrior 3 technikai hibáktól hemzsegve jelent meg, például a töltési idő alatt akár a Gone Home-ot is végigjátszhattuk, de a játék sebessége is drasztikusan le tud esni akár egy Paksra kötött számítógépen is. A City Interactive persze nekikezdett a tűzoltásnak, egyrészt ingyenessé tette a Season Passt, másrészt hozzálátott az optimalizálásnak, ezzel elhalasztva az extra tartalmak és a multiplayer megjelenését.


    A hiba, amit vétettek nem éppen kicsi, és erre a City Interactive emberei is rájöttek. A stúdió elnöke, Marek Tymiñski az Eurogamernek vallott őszintén arról, hogy a csapat méretéhez és a határidőkhöz képest túl ambiciózusak voltak, túl nagyot akartak markolni. Nem szabadott volna hatalmas, nyílt világban gondolkodniuk, AAA-kategóriás játékot összehozni, inkább arra kellett volna koncentrálniuk, amit igazán jól megcsinálhatnak.

    Tymiñski úgy véli, tanultak a hibájukból és még egyszer nem követik el. Következő játékuk inkább valami kisebb taktikai lövölde lesz, és nem esnek még egyszer a nyílt világú shooterek bűvöletébe.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...