Starcraft: Remastered – így készült: a kezdetek

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. július 14..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]

    Hol máshol is kezdhetné a Blizzard a Starcraft: Remastered létrejöttének bemutatását, mint az eredeti, 1998-as eredeti megszületésének körülményeit. A fejlesztők nosztalgiával emlékeznek vissza a koncepció létrejöttére, mely a Warcraft megszületése után fogant meg bennük. Az eredeti elképzelés gyakorlatilag a fantasy-stratégia “átfestett” változata volt, és nem igazán hasonlított arra, amit később Starcraftként ismerhettünk meg. Olyannyira nem, hogy stúdión belül is csak úgy emlegették, hogy “orkok az űrben”, és a váltás mellett döntöttek.


    Látván, hogy ez így nem lesz jó, számtalan álmatlan és átdolgozott éjszaka után a kor hardvereinek határait feszegetve megírták az új játékmotort, mellyel már izometrikus nézetben követhettük a harctéren zajló eseményeket. Korábban már megszületett a három faj koncepciója, és kialakult a manapság is bevált kő-papír-olló egyensúly, melyben minden egységnek megvan a maga legyőzője.

    Ha esetleg amiatt aggódnátok, hogy a remaster már nem az igazi élményt adja majd, a Blizzard ismételten megnyugtat mindenkit - “Nem javítani akarunk rajta, a tökéletességgel nem lehet mit kezdeni, inkább elhozzuk azt 2017 hardvereire, ami 1998-ban csúcsnak számított”


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...