Most már az Unreal Engine hajtja a modernizált System Shockot A megjelenés továbbra is jövőre várható A játék direktora, Jason Fader továbbra is „hűséges rebootként” írja le a játékot, melynek motorázteteje alatt most már a Unity helyett az Unreal Engine duruzsol. A váltás mögött álló okok mögött Fader elmondása szerint az áll, hogy az Epic fejlesztette játékmotor jobban skálázható és könnyebben alakítható a konzolok igényeihez, valamint látványban és teljesítményben többet lehet kihozni belőle. Mi pedig reménykedünk, hogy a motorváltás nem veti vissza vagy hátráltatja a munkálatokat, mindenesetre ezzel annak idején Kickstarter mellé kiadott demó érvényességét veszti. Az alapos átszabás nyomán a pályák is kibővülnek, a sztorin tátongó lyukakat is befotozzák anélkül, hogy az átívelő narratívát megváltoztatnák, megőrizve így a System Shock „lelkét”. A klasszikus rajongóinak jó hír továbbá, hogy a már jól ismert ellenfelek, fegyverek és jelentősebb helyszínek mind-mind visszaköszönnek majd valamikor a jövő év folyamán, amikor a Nightdive Studios eddigi legnagyobb projektje beérik – addig is nekünk pedig egyelőre az alábbi videóval kell beérnünk. Let's block ads! (Why?) Forrás...