Chris az idén tavasszal megjelent The Division értékelésében azt írta, hogy "nem tökéletes, de egy igazán szórakoztató akció-szerepjáték, amiben rengeteg a tartalom. De sajnos a loot-, a PvP és a skill-rendszer hagy némi kívánni valót maga után." A premier után azonban a játékosok elhagyták a Nagy Almát, mert a programban olyan hibák jelentek meg, amik erősen rontották a játékélményt, rengeteg csaló feltűnt, de az Ubisoft nem hátrált meg, eldöntötte, hogy életben tartja a The Divisiont. Ennek köszönhető, hogy az aktív játékosszám mára ismét annyi, mint amit a premierkor számlált a játék. Anne Blondel, az Ubisoft élő projektjekért felelős vezetője kijelentette, hogy a sokan elhagyták a játékot, így azt a döntést hozták meg a cégen belül, hogy a tartalmi bővítés helyett kigyomlálják a bugokat, amit meg is tettek. Olyanná varázsolták a kalandot, amilyennek lennie kellett volna, emiatt pedig a játékosok nagyon boldogok, még akkor is, ha a tartalmat növelő DLC-kre még várniuk kell. Ahogy Chrisnek, úgy nekem is tetszett a Massive Entertainment alkotása, és biztos vagyok benne, hogy még visszatérek New York utcáira. Let's block ads! (Why?) Forrás...