The Evil Within 2 – Még a koncepciórajzok is hátborzongatók

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. augusztus 14..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]

    Szeretem a koncepciórajzokat, mert sokszor olyan dolgokat is elárulnak egy játékról vagy filmről, amiket a kész termék esetében el sem tudunk képzelni. Néha megmutatják, milyen nagyszabású ötletekből lett valami aprónak tűnő dolog, máskor ezeken követhető a legjobban nyomon, hogyan változott a koncepció, hogyan lett valami kis dologból epikus mű.


    Különösen érdekesek lehetnek a koncepciórajzok olyan játékoknál, mint a The Evil Within 2, ahol a bizarrságnak és a brutalitásnak nincsenek határai, így a művészek lemerülhetnek lelkük legsötétebb, legmélyebb bugyraiba, és felhozhatnak mindent, ami szem s szájnak ingere.

    És ez különösen elborult lehet, ha a művész a játék főgonoszának, Stefanonak a lelkét próbálja megfogni. Az úriember ugyanis szintén művész, fotózással foglalatoskodik, csak a sok STEM használattól picit megtébolyodott, és túl messzire ment a tiszta szépség keresése közben, és lazán sorozatgyilkossá vált. Szóval az ő lelki világát próbálták megfogni az alanti koncepciórajzokkal. Szerintem, egész jól sikerült.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...