Ubisoft – nem a Denuvo miatt eszi a processzort az Assassin's Creed: Origins

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. november 02..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • Egyes beszámolók szerint az Assassin's Creed: Origins eszi a CPU-t
    • A Ubisoft tagadja, hogy a Denuvo vagy a VMProtect okozná a jelenséget

    Pár napja hírt adtunk arról, hogy egyesek szerint a Denuvo és a VMProtect kettőse miatt az Assassin's Creed: Origins maximumon járatja a processzort. A Ubisoft azonban tagadja, hogy az előbb említett megoldásoknak bármi köze lenne a mért adatokhoz, a Gearnuke-nak adott közlemény valamelyest jobban kifejti:


    “Megerősítjük, hogy az Assassin's Creed: Origins PC verziójának védelmi megoldásainak nincs észlelhető hatása a játék teljesítményére. Annak érdekében, hogy Egyiptom lenyűgöző, élő és lélegző világát megteremthessük, ahol a játékos minden részletet, tájat és várost megcsodálhat töltőképernyők nélkül, az Assassin's Creed: Origins mind a minimum, mind az ajánlott gépigényt teljes mértékben kihasználja annak érdekében, hogy stabil 30 FPS képfrissítést garantáljon.”

    Emlékeztetőül itt olvashatjátok a gépigényt, és akár hiszünk az állításnak, akár nem, ha az első eladásokat sikerül megúszni törés nélkül, akkor sikeresnek könyvelhetik el a megoldást. Ha netán így lesz, akkor viszont kicsi az esély arra, hogy a Ubisoft valaha eltávolítsa a védelmi rendszereket a játékából, sőt példát is mutathat a többi kiadónak.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...