Tech 147 Harisnyát Vettek, Ők Ismerik A Legjobb Magyar Webshopot

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' SuperMario56 hozta létre. Ekkor: 2015. április 14..

  1. SuperMario56 /

    Csatlakozott:
    2011. június 03.
    Hozzászólások:
    11,477
    Kapott lájkok:
    2,079
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Vasárnaponként derül ki manapság igazán, hogy miért is szeretjük a webshopokat: Soha nincsenek zárva, nem kell sorba állni és nem néznek furcsán, ha hatodjára megyünk vissza megnézni még egy-szer a kiszemelt terméket.

    Magyarországon 2014-ben közel 266 milliárd forintot költöttünk el az 5500 bejegyzett kiskereskedelmi webáruházban, 49 milliárd forinttal többet, mint egy évvel korábban. Ráadásul tavaly végre átvették az internetes vásárlásban is a vezetést a nők, az év második felében a vevők 53 százalékát képviselték ők. A tíz évvel ezelőtti 36 százalékról ez szép eredmény.

    Gondolta volna, hogy...

    • 2013-ban a Shopline-os csomagokhoz összesen 260 km ragasztószalagot és 25 tonna kartondobozt használtak fel?
    • A Shopline egyik legérdekesebb karácsonyi csomagja tavaly egy könyv, egy gumikesztyű és szivacs volt külföldi szállítással.
    • A JátékNet legkisebb összegű rendelése, amit futárral szállítottak: 5 darab füzetborító volt, összesen 350 Ft értékben?
    • Egy alkalommal pedig Pick Pack Pontra kértek 1 darab füzetborítót, 290 Ft értékben, amiért szállítással együtt a vevő 1080 Ft-t fizetett.
    • A Szallas.hu-n volt olyan vendég, aki télvíz idején mezei virágokkal akarta megkérni szíve választottját – a szállásadónak talpraesettnek kellett lennie - más élő nyulat szeretett volna ajándékozni.
    • Tavaly a legdrágább extra kérés a Szállás.hu-n mintegy félmilliós költséget jelentett, ekkor egy Rolls-Royce-ot kellett szerezni a vendégnek hölgykísérettel.
    • A Magyarországon 2013-ban indult Tesco Online volt az első nagy internetes kereskedő, amelynél kizárólag bankkártyával lehet fizetni, és egy év leforgása alatt a legnagyobb online értékesítő FMCG cég lettek.
    • A fizetéssel kapcsolatban minden tizedik szállásadó jelezte a Szallas.hu-nak, hogy valamelyik vendég nem pénzzel vagy utalvánnyal kívánt fizetni – a természetbeni megoldások között a csereüdülés, a csokoládé és a bor mellett többek között tűzifa, életbiztosítás és szőnyeg is szerepelt.
    • A hdishop.hu által meghirdetett Első Magyar Zoknicsereprogram ideje alatt annyi használt zokni jött össze tavaly, hogy a belőle újrahasznosult szigetelőanyaggal egy egész focipályát be lehetne takarni.
    • A hdishop.hu legnagyobb harisnya rendelését tavaly egy bankos hölgyekből álló csoport hozta össze, akik 147 darab harisnyát rendeltek közel 200 ezer forint értékben – ráadásul ők rendszeresen visszatérő vendégek.
    Meglepő, hogy az 5500 magyar kiskereskedelmi webshop közül már körülbelül 180 van, amelyik 100 millió forint feletti forgalmat bonyolított: a magyar e-kereskedelem szintet lépett. Az online kiskereskedelemben 2014-ben kétszeresére nőtt a bankkártyás fizetések aránya. 2015 pedig izgalmas év lesz a magyar internetes kereskedőknek: a vasárnapi boltbezárás okán az eNET februári felmérése szerint a webáruházak 34 százaléka érezhető forgalomnövekedésre számít, sőt, 17 százalék külön kampánnyal készül a vasárnapokra.

    Egy ilyen fordulatos időszakban a szokásosnál is érdekesebbnek ígérkezik a kilenc éve elindult Év Internetes Kereskedője díj, ami minden évben a legnépszerűbb webáruházat keresi és díjazza. Első körben április 14-28 között maguk a vásárlók jelölhetik kedvenc boltjaikat az oldalon – a je-lölésekért cserébe természetesen értékes nyeremények járnak. A 20 legtöbb szavazatot begyűjtő, a versenyfeltételeknek megfelelő webáruházat pedig a Testbirds tesztelők szedik ízekre, a top 10 kivá-lasztott pedig egyedi pályázaton próbálhatja meggyőzni a szakmai zsűrit, hogy neki jár az Év Interne-tes Kereskedője díj.

    Forrás:http://www.hirado.hu/2015/04/14/147-harisnyat-vettek-ok-ismerik-a-legjobb-magyar-webshopot/