A tavalyi évhez képest hét százalékot esett az amerikaifoci-liga döntőjének, vagyis a Super Bowlnak a nézettsége, de még így is 103,4 millió amerikai figyelte a tévés közvetítést. A Nielsen mérései szerint a 2018-as Super Bowlt átlagosan 103,4 millió amerikai követte a tévében, ami az előző évhez képest hét százalékos visszaesést jelent, hisz a tavalyi döntőre 111,3 millióan voltak kíváncsiak. A Super Bowl tévés közvetítését 2009 óta nem nézték ilyen kevesen, akkor a Pittsburgh Steelers és az Arizona Cardinals összecsapását "csupán" 98,7 millióan követték. Egy kép az idei meccsrőlForrás: AFP/2018 Getty Images/Christian Petersen A Philadelphia Eagles győzelmével végződött, idei döntő közvetítése így is bekerült az amerikai tévétörténet tíz legnézettebb adása közé, a tizedik helyet pont elcsípte a 2010 és 2017 közötti Super Bowlok, illetve a M.A.S.H. fináléja mögött. Tévés szempontból érdekesek a Super Bowl szüneteiben leadott, ötletes és méregdrága reklámok is, az idei kínálatból itt szemezgettünk. KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...