Bár a digitális korral sok helyen már nem kérnek papíralapú önéletrajzot, ettől függetlenül sok helyen nem elég egyszerűen csak elküldeni például a LinkedIn profilunk linkjét, a legtöbb helyen még össze kell állítani egy külön CV-t is. Kilenc hiba, amit ha lehet, kerüljünk el. A Fox Business összeállított egy listát arról, hogy az önéletrajzunk elkészítésekor milyen hibákat lenne jó elkerülnünk. Bár például a LinkedIn sok hiba kikerülését lehetővé teszi, sok helyre nem elég csak a közösségi profilunk linkjét elküldeni, meg is kell írnunk egy külön CV-t. Az elkerülendő hibák a következőek: nyelvtani hibák, elütések, hibás információk (e-mail cím, telefonszám, vagy korábbi pozíciók nem megfelelő meghatározása például) elküldése, mindenhova ugyanazat a CV-t küldjük el (érdemes finomítani, kiemelni egyes pontoknál, a kívánt munkakörnek megfelelően), szerkeszteni kell, de ne vigyük túlzásba, ne legyen túl sok stílus, betűtípus, az ugyanis zavaró lehet, ne fogalmazzunk homályosan, a munkaadók a legegyértelműbb információkra kíváncsiak, ne zsúfoljuk teli túl sok szóval az oldalakat, legyenek szellősek, dátumokat, mettől és meddig dolgoztunk egy bizonyos munkahelyen: ezeket nehogy kihagyjuk, szaktudás, az úgynevezett skillek leírása, ebből a munkavállalók jobb képet kaphatnak egyéb tudásunkról is, mit szeretnénk elérni az új munkahelyen, ezt is vegyük bele, ám igyekezzünk mindezt címszavakban megtenni, és ne egy hosszú, száraz mondatban.http://hvg.hu/kkv/20140418_9_hiba_amit_az_oneletrajzaval_soha_ne_kov