Most generáció – így nevezi friss kampányában a Telekom mindazokat, akiket nem hasonló koruk definiál, hanem az, hogy többet hoznak ki az internetből. A kampányt a DDB szállította. Az új filmből kiderül, teljesen mindegy, hogy mikor született vagy hány éves, a net segítségével bárki többre lehet képes, legyen szó egyszerű kapcsolattartásról, okoskertészetről, digitális csillagvizsgálásról vagy éppen e-sportról. A Most generáció számára egy világ létezik, és az digitalizálódott, tele lehetőségekkel. Ők a pozitív változás nagykövetei. A Most generációt és a Telekom hálózatát fókuszba helyező reklámfilm nem pusztán egy év eleji kampány első darabja, hanem egyszersmind a márka új, egész éves platformjának is a beindítója, amelynek központi gondolata a digitális optimizmus. A Telekom abban hisz, hogy a technológia a fejlődés pozitív motorja, így az előbbre lépés mind az egyén, mind a társadalom számára a digitális lehetőségek kihasználásában rejlik. „Mint piacvezető szolgáltató eltökéltek vagyunk abban, hogy mindenkit bekapcsoljunk a digitális világ nyújtotta lehetőségekbe - a saját technológiai szintjének megfelelően. Maximális sebességű hálózatunkkal és digitális megoldásainkkal hozzásegítjük ügyfeleinket ahhoz, hogy az életük könnyebb, egyszerűbb, szervezettebb és élvezetesebb legyen" – mondta el Pereszlényi Zoltán, a Telekom lakossági marketingigazgatója. Lépj előre a Mostba! Erre hívja fel a figyelmet a kampány fősora. Nem szükséges a jövőt várni, a digitális világ lehetőségei itt vannak karnyújtásnyira a jelenben. A Mostban mindannyian többre vagyunk képesek, új lehetőségek nyílnak meg előttünk, hogy mindenki részese lehessen annak a tüneményes kornak, amelyben élünk. „Az a célunk, hogy senki ne maradjon ki a Mostból, használja ki a lehetőségeit, ezáltal hozza ki a lehető legjobbat magából. A Most Generáció egy attitűd, ezért kortól függetlenül mindenki beletartozik, aki nyitott hozzáállással éli az életét, aki kíváncsi az újdonságokra és mer belevágni új dolgokba"- mondta el Szabó Béla Attila, a Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója, a Telekom új reklámszpotja kapcsán a cég közleményében. Buli buli A filmben egy cameo erejéig felbukkan Rostás Dorina, a Buli Buli c. dallal nemrég berobbant 13 éves YouTube sztár, valamint Domoszlay 'koloRRR' Ádám, profi e-sportoló is. Mindketten a Most generáció hiteles képviselői, hiszen mindketten élnek a digitális világ adta lehetőségekkel, és tehetségük, valamint kitartásuk mellett az internet segítségével lettek sikeresek. Let's block ads! (Why?) Forrás...