Korábban már többször is írtunk róla, hogy a fiatalabb korosztály egyre inkább elfordul a Facebooktól, és az olyan jóval vizuálisabb platformokat használják aktívabban, mint az Instagram, vagy a Snapchat. Egyre nyilvánvalóbb, hogy a szöveges posztok uralta közösségi média után a videók (például a YouTube) és a képek a menők, erre pedig a Facebook is reagálni kíván egy új fejlesztéssel. A TechCrunch forrásai szerint a cég már hónapok óta dolgozik a „LOL” elnevezésű appon, ami vicces videókat és gifeket tartalmazna mindenféle témakörben (például állatok, ugratások, failvideók). A felhasználók ugyan maguk is tölthetnek majd fel saját mémeket, de a kínálat magját a Facebook közösségi oldal legnépszerűbb memés oldalairól válogatott népszerű tartalmak jelentik majd. Természetesen a LOL-ba is bekerülne egy időgyilkos, végtelen görgetésre buzdító hírfolyamszerűség, és az úgynevezett Daililies szekció, ami a Snapchat felfedezőjéhez hasonlóan témák szerint ajánl fel tartalmakat. A posztokra háromféle reakció közül lehet rányomni valamelyiket, lesz „Funny” (vicces), „Alright” (rendben van), és „Not Funny” (nem vicces) gomb. A LOL app bétáját egyelőre szűk körben tesztelik amerikai középiskolai diákok. Egyelőre annyit tudni, hogy a Facebook is megerősítette már a „mémek otthonaként” emlegetett szolgáltatást, de arról még nem döntöttek, hogy a jövőben egy teljesen különálló appként adják ki, vagy beépítik a fő Facebook-appba.