A Facebook véreztette ki a 100 fős vállalkozást

A témát ebben részben 'Hírek!' david9696 hozta létre. Ekkor: 2018. március 02..

  1. david9696 / Moderator Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. július 12.
    Hozzászólások:
    14,620
    Kapott lájkok:
    284
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Ahogy arról nemrégiben mi is beszámoltunk, a Facebook jelentős változásokat eszközölt a közösségi oldal legfontosabb részének számító Hírfolyamban: egyre több posztot látunk a barátoktól és családtagoktól, ezzel szemben kevesebb tartalom kerül elénk vállalatoktól, kiadóktól és márkáktól.

    [​IMG]
    Gyökeresen megváltozik a Facebook

    Előtérbe kerülnek a barátok posztjai, hogy jobban érezzük magunkat.
    A hír hallatán sokan szomorú jövőt kezdtek vizionálni azon tartalomgyártók számára, akiknél a forgalom jelentős része a Facebookról érkezik, és a Business Insider egyik legújabb cikke szerint a változásoknak meg is van az első áldozata a Little Things névre hallgató portál képében, akik kénytelenek voltak lehúzni a rolót, miután 75%-kal csökkent az oldalukra érkező kattintások száma

    a legnagyobb közösségi oldal algoritmusváltásának következtében.

    A Little Things nőkre koncentráló életmód magazinként indult 2014-ben, és azóta 12 millió felhasználó csatlakozott a Facebook oldalukhoz, ahol cikkek és videók várták a felhasználókat. A mintegy 100 főt foglalkoztató kiadó ügyvezetője, Joe Speiser a Business Insidernek nyilatkozva jelentette ki, hogy az oldal forgalmának visszaesése egyértelműen a Facebook változásainak köszönhető, és az ebből következő bevételkiesés olyan mértékű lett, hogy nem maradt más választásuk, mint felszámolni az oldalt.



    A Facebookon jelenlévő cégek, márkák és tartalomszolgáltatók szempontjából nagyon fontos a Hírfolyam, hiszen a felhasználók az esetek jelentős részében itt látják megosztott tartalmakat. Ha Mark Zuckerberg csapata belenyúl a megjelenésekért felelős algoritmusba, az tényleg komoly hatással lehet a kattintásokból élő oldalakra – akár bezáráshoz is vezethet, ahogy azt a fenti példa is mutatja.

    Mindez persze a Facebooknak sem jó, hiszen az emberek szeretnek a közösségi oldalról tájékozódni, és a bevétel jelentős része is a cégek hirdetéseiből származik, ami jó eséllyel csökkenni fog, ha a vállalatok azt látják, hogy a tartalmaik nem érik el az embereket. Éppen ezért nem lepődnénk meg, ha a közeljövőben Mark Zuckerberg bejelentené, hogy újra átgondolják a hírfolyam működését, és ismét komoly változások várhatók ezen a területen.

    Illusztráció forrása: ThinkStock