Gazdaság A felnőttek nem tájékozódnak alaposan pénzügyi döntéseik előtt

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' Mézga hozta létre. Ekkor: 2017. december 21..

  1. Mézga / nem lopott :D

    Csatlakozott:
    2016. május 10.
    Hozzászólások:
    16,667
    Kapott lájkok:
    5
    Beküldött adatlapok:
    0
    [​IMG]

    Új szereplő csatlakozott az Magyar Nemzeti Bank pénzügyi kultúra fejlesztését célzó programjához, ezentúl az ALL YOU CAN MOVE SportPass weboldaláról közvetlenül is elérhető lesz a jegybank egyik kampánya.


    Az ALL YOU CAN MOVE SportPass kártyák olyan sportbérletek, amelyek több száz hazai sportlétesítményben érvényesek, és korlátlan sportolási lehetőséget biztosítanak.

    Az MNB közleményében azt írta, együttműködési megállapodást kötöttek a sportbérletet kibocsátó céggel a hazai pénzügyi ismeretterjesztés támogatása, valamint a pénzügyi fogyasztóvédelem és kultúra erősítése érdekében. Erre órisási szükség van, hiszen egy nemzetközi felmérés szerint a felnőtt magyar lakosság nem tájékozódik alaposan a pénzügyi döntései előtt.

    Nem meglepő, hogy a jegybank a sport területéről is partnert választott magának, hiszen - sokrétegű partneri kapcsolatai lévé - célja az, hogy az emberek minél szélesebb körű tájékoztatást kapjanak a mindennapi pénzügyi döntéseikhez.

    Az AYCM főleg a jelenleg is zajló, ünnepek előtti „Gazdálkodjon okosan karácsonykor is!" elnevezésű Pénzügyi Navigátor kampányra hívja fel a figyelmet, amely többek között a személyi kölcsönökre, hitelkártyákra fókuszál.

    Az egyezmény révén a civil szervezetek, az áruházláncok, a felsőoktatási és különböző közszolgáltató
    intézmények után újabb szereplővel erősíti a jegybank a pénzügyi fogyasztóvédelem ügyét, s nyitott
    további partnerekkel is hasonló megállapodásokat kötni - írta az MNB.

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...