Gazdaság A fesztiválok legmenőbb terméke az aldis zsömle és fogkefe volt

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' Mézga hozta létre. Ekkor: 2017. október 12..

  1. Mézga / nem lopott :D

    Csatlakozott:
    2016. május 10.
    Hozzászólások:
    16,667
    Kapott lájkok:
    5
    Beküldött adatlapok:
    0
    Három nyári zenei fesztiválon és a 17. FINA Világbajnokságon nyitott ideiglenes üzleteket az Aldi 2017-ben. Ezek a boltok kétszázezernél is több vásárlót szolgáltak ki nyitva tartásuk alatt. A legkedveltebb termékek a gyümölcsök, a péksütemények és a fogkefe voltak.


    A tavalyi Sziget Fesztiválon nyitotta meg az első ideiglenes üzletét az Aldi. Az áruházlánc a fesztiválozókra szabott saját márkás kínálatával, a megszokott alacsony bolti áraival és ingyenes Grillzónájával népszerű lett a látogatók között.

    Az Aldi a sikeren felbuzdulva 2017-ben már öt pop-up üzlettel ment a nyári zenei fesztiválokra, illetve a vizes VB-re.

    Mindegyik üzletünk elérte célját, hiszen közel 200 ezer vásárlót üdvözölhettünk a nyár folyamán ideiglenesen nyitva tartó áruházainkban – nyilatkozta Bernhard Haider, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.

    [​IMG]

    Aldi áruház a VOLT fesztiválon

    Forrás: Aldi

    A vásárlók által legkeresettebb termékek mindegyik helyszínen nagyon hasonlóak voltak. A friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, a koktélparadicsom, az alma és a nektarin voltak a legkapósabb.

    Mindegyik üzletben működött látványpékség, amelynek kínálatából a vásárlók legtöbbször császárzsömlét, virslis táskát, sajtos pogácsát és vajas croissant-t tettek kosarukba.

    [​IMG]

    Aldi üzlet a vizes VB-n

    Forrás: ALDI

    A zenei fesztiválokon az Aldi üzletek mellett ismét várta a vásárlókat a Grillzóna, ahol ingyenesen sütötték készre az üzletben megvásárolt pácolt húsokat, grillkolbászokat.

    A Grillzónákban közel 20 000 adag ételt készítettek el.

    A legtöbben pácolt csirkemellet, különböző ízű Berner-, illetve grillkolbászokat vettek.

    A tejtermékek közül a kakaó, az ivójoghurt és a mozzarella snack vitte el a pálmát.

    A non-food termékek közül legnagyobb darabszámban fogkefe, füldugó és felfújható matrac fogyott.

    A Sziget minden 8. látogatója kereste fel az Aldi üzletét, míg a VOLT-on minden 4. látogató vásárolt a boltban.

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...