Firkákat tanul felismerni a Google mesterséges intelligenciája, és ebben mi is részt vehetünk. Egyszerűen le kell rajzolnunk a megadott tárgyat, és ő megmondja, hogy mit is ábrázol rajz. Egy bárki számára elérhető weboldalon keresztül finomítja tovább képfelismerő neurális hálóját a Google. A játék lényege, hogy mi rajzolunk neki egy megadott tárgyat, az pedig megpróbálja minél pontosabban kitalálni, mit ábrázol. A Quick Draw névre keresztelt programot itt érheti el. A program használatához elkel némi angoltudás is, bár ha nyelvtudás híján segítségül hívjuk a cég fordítóját is, akkor még tanulhatunk is belőle. Nem könnyítette meg a program dolgát a rajztudásunk Forrás: Origo Először a Got it gombra kell kattintani, utána 20 másodpercet kapunk arra, hogy lerajzoljuk a megadott tárgyat. Bár azok egyszerű dolgok, sokszor mi is meglepődtünk, mennyire nehéz hozzálátni. A mesterséges intelligencia eközben valós időben próbálja meg kitalálni, mit ábrázol a firka. Külön érdekesség látni azt, hogy a vonalaink vezetésével egyben a találatok is változnak, pörögnek, míg végül a legtalálóbbat választja ki a program. Ha többször próbálkozunk, a végén értékelést is kapunk, hogy hányból hányat sikerült eltalálni a robotpartnernek. A rajzokat utána továbboszthatjuk a Facebookon, vagy Twitteren. KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...