A Huawei az egész világot meghódítaná

A témát ebben részben 'Hírek!' david9696 hozta létre. Ekkor: 2019. április 06..

  1. david9696 / Moderator Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. július 12.
    Hozzászólások:
    14,620
    Kapott lájkok:
    284
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    A Huawei Fogyasztói Üzletágának vezetője, Richard Yu a kínai Sina Weibo közösségi oldalon tette közzé a vállalat legfrissebb stratégiai célkitűzéseit, megfogalmazva három fő feladatot, melyben komoly szerepet kap a Honor testvérmárka is.

    A Huawei ambíciózus tervei közt a legfőbb az, hogy a cég a világ vezető okostelefon gyártója legyen.

    A Honor pedig Kínában a második, globálisan pedig a negyedik legnagyobb okostelefon márkávává szeretne válni.

    A Huawei támogatni fogja a Honort a rendkívüli termékek kutatás-fejlesztésében, továbbra is befektet innovációkba, és segíti az értékesítési stratégiák megvalósításában a kettős márkastratégia alapján.

    A Huawei Fogyasztói Üzletága idén egy új fejezetet nyit. Reményeink szerint a Huawei és a Honor együtt még idén a világ legnagyobb okostelefon gyártójává teszik a Huaweit – írta a cégvezér.

    A cég közleménye szerint a 2012-ben tett hét ígéretükből mindet sikerült megvalósítani, melyek közt azok is szerepeltek, hogy az alsó- és középkategóriástól termékektől elmozdulnak a felsőkategória irányába, elkezdték beépíteni készülékeikbe a HiSilicon processzort és Balong chipet, megtervezik saját EmotionUI nevű kezelőfelületüket, és befejezik a kezdetleges, belépőszintű termékek terjesztését, amelyek kevés profitot jelentettek.

    [​IMG]
    Fotó: Csanádi Márton / 24.hu
    A tavalyi évben a Huawei Fogyasztói Üzletága elérte a 348,9 milliárd jüannyi bevételt (14,82 billió forint), az előző évhez viszonyított 45,1 százalékos növekedést produkáló ágazat mostanra a vállalat bevételeinek legnagyobb szeletét jelenti.

    A Honor szénája is jól áll
    A Honor minden eddiginél eredményesebb évet zárt annak ellenére, hogy a globális telefonpiac visszaesését mérték. Az IDC adatai szerint 2018 első három negyedévében 3,1%-os csökkenés jellemezte a piacot, a Honor ezzel szemben 27,1 százalékos növekedést produkált. A brand mindemellett 170 százalék felett növelte globális eladásait 2018-ban az azt megelőző évhez képest.