A Jóbarátok egyik rajongója őrült elmélettel állt elő, szerinte az egész sorozat a Starbucks reklámja volt, a cég a Central Perk-beli jelenetekkel akarta becsábítani az embereket a kávézóiba. Alex Baker rádiós és tévés személyiség érdekes elmélettel állt elő a Twitteren, úgy véli, a Jóbarátok csak a Starbucksot támogatta, a kávézásra akarta rászoktatni a nézőket. Szerinte az sem véletlen, hogy a széria egyből egy másik sikeres vígjátéksorozat, a Cheers után indult – amely ugye egy kocsmában játszódott, a Jóbarátok-ban viszont a szereplők már inkább egy kávézóba jártak lazítani. Nem véletlenül ültek annyit a kávézóban Forrás: NBC Baker arra is felhívta a figyelmet, hogy Rachel családneve Green, vagyis Zöld, ami a Starbucks fő színe – sőt, szerinte Rachel hasonlít is a cég logójában látható nőre. Mutatjuk a posztot egyben, érdemes átolvasni: KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...