Immár biztos, hogy V20 néven kerül forgalomba a dél-koreai gyártó legújabb csúcskészüléke. Ez lesz az első olyan okostelefon, amin gyárilag már Android 7.0 lesz. Az LG csepegtetett némi információt az idei évre szánt második csúcsmodelljéről, ami az ütésálló V10 nyomdokaiba lép. A készülék nevét is megerősítették, V20 néven kerül fel a boltok polcaira. A vállalat elmondása szerint ez lesz az első mobil, ami már a legújabb, Android 7.0 Nougat operációs rendszerrel jelenik meg, természetesen az LG egyedi fejlesztésű kezelőfelületével fűszerezve. A V20-szal kapcsolatban más specifikációt nem erősített meg a vállalat, ám elég nagy tétben lehetne fogadni a dupla kijelzős és dupla előlapi kamerás vonal folytatására, mivel ezek az elődmodell nagy vívmányai voltak. Utódot kap az LG V10 Fotó: Csanádi Márton - Origo Hardver tekintetében is a maximumot kaphatja a felhasználó, valószínűsíthető a Qualcomm legújabb fejlesztésű lapkája, a Snapdragon 821, rendszermemóriából pedig 4 vagy 6 gigabájtra lehet számítani. Felsőkategóriás mobilhoz illően méretes, nagy felbontású kijelzőt, valamint az ujjlenyomat-olvasót kaphat, kialakítását tekintve pedig prémium anyaghasználat jellemezheti. Ősszel jöhet A bemutatóra a szeptemberi IFA kiállításon kerülhet sor,az LG-nél harmadik negyedévet emlegették hivatalos startként. A techóriás tavaly októberben leplezte le a V10-et, elmondásuk szerint azért, mert a berlini show alkalmával nem kaptak volna akkora rivaldafényt, mint egy külön esemény során. Igaz, pont ezt mondták anno a G4 esetében, a G5 sajtótájékoztatóját mégis az Mobil Világkongresszusra időzítették idén. Addig a K- és az X-sorozat tagjai tarthatják a frontot, amelyek eladási számai folyamatosan növekednek. Már itt az ideje az új mobilnak Az LG-nél szükség is van a vérfrissítésre, hiszen a G5 egyelőre messze nem teljesít olyan jól, mint ahogy azt várták. Csak kétmillió darab fogyott belőle, miközben a Samsung zászlóshajói már ennek több mint tízszeresénél járnak. Pénzügyi szempontból nem ennyire drasztikus a helyzet, a második negyedévben a mobilkommunikációs divízió 2,86 milliárd dollárral gazdagította a kasszát. Ez ugyan 12 százalékkal meghaladja az idei esztendő első három hónapjában elért eredményeket, ám egy kicsivel elmarad a tavalyi év ugyanezen időszakához képest. KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...