Az előző szezonhoz képest 20 százalékkal, 687 millió euróra nőtt a mezszponzorációból befolyó összeg a hat európai labdarúgó topligában. Egy német felmérés szerint a német, angol, francia, olasz, spanyol és holland játékosok trikóin látható hirdetések csaknem negyede a Közel-Keletről származik. Az egyesült arab emírségekbeli és katari cégek összesen 160 millió euró értékben fektetnek be, ebből 40 milliót az FC Barcelona kap a Qatar Airwaystől. A második helyen a német vállalatok állnak 112 millióval. A United megfogta az isten lábát a General Motorsszal Forrás: MTI/EPA/Peter Powell A legnagyobb előrelépés az angol Premier League-ben figyelhető meg, amelynek csapatai a 213 milliós összbevételük révén 36 százalékkal keresnek többet. Ez főként a Manchester United busás szerződésének köszönhető a General Motorsszal, melynek értelmében a klub hét éven át 457 millió euróért népszerűsíti a Chevrolet autómárkát. A második helyen a spanyol Primera División áll, ahol a 30 százalékos növekedés révén 113 millió eurónyi mezhirdetéshez jutnak az egyesületek. Forrás:A mezszponzoráción keresztül ömlik a pénz a topligákba