A Tinder legnépszerűbb és leghíresebb felhasználói egy exkluzív csoportban kereshetnek partnert. A Select szigorúan zártkörű, és nagyon nehéz bejutni. Az üzemeltetők mégis osztályozzák titokban az embereket. A napokban egyre több helyről lehetett hallani, hogy a világ legnépszerűbb mobilos társkeresőjének van egy exkluzív változata is. A Tinder Select a társkereső elit változata, egy szigorúan zártkörű csoport, ahol topmodellek, hírességek, celebek, cégvezetők ismerkedhetnek egymással. Ugyan már legalább fél éve működhet, a cég nem nagyon promózza a szolgáltatást. Nem véletlen, csak meghívásos alapon lehet bejutni a zártkörű csoportba. Mindez a hagyományos Tinder appon keresztül érhető el, egy S betűt ábrázoló kapcsolóval tud átváltani a Selectre az a felhasználó, aki meghívót kapott. A TechCrunch portál értesülései szerint a bejutás a felhasználó népszerűségétől függ, a toplista éléről válogatnak az üzemeltetők. Így a hírességek mellett a különösen népszerű felhasználók is bekerülhetnek, amennyiben meghívást kapnak. Claire Marshall, népszerű youtuber és sminkes még tavaly októberben kapott e-mailt arról, hogy kiválasztották a Select felhasználói közé. Az üzemeltetők által meghívott felhasználók jelölhetnek más barátokat is a Selectbe, de meghívni nem tudnak újoncokat. A Tinder valószínűleg így próbálja megakadályozni, hogy a szolgáltatás „felhíguljon”. A Tinder Selecten csak a kiválasztott, legnépszerűbb emberek kereshetnek partnereket Forrás: giphy.com A Tinder titokban osztályoz Korábban már voltak pletykák arról, hogy a Tinder titokban minden felhasználót osztályoz. Az elért osztályzat alapján válogatja ki a program azon felhasználókat, akik hozzánk hasonló értékelést kaptak, és persze a közelünkben találhatóak. Azaz, ha sokszor húztak minket jobbra, akkor nekünk is hasonlóan népszerű embereket válogat a rendszer. Az elért osztályzat az úgynevezett „Elo score”, és azt tükrözi, hogy mennyire attraktív egy felhasználó, és hogy mennyire kívánatos a többiek szemében. A Tinder vezérigazgatója szerint az algoritmus kifejlesztése majdnem három hónapig tartott, és sokkal összetettebb annál, hogy kit hányszor húztak jobbra vagy balra. KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...