Hmm ez Érdekes A nők tényleg máshogy használják a Facebookot

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' nonoka hozta létre. Ekkor: 2014. május 18..

  1. nonoka /

    Csatlakozott:
    2011. január 02.
    Hozzászólások:
    27,115
    Kapott lájkok:
    2,448
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    A nemi szerepek mindig is befolyásolták vásárlási döntéseinket, és ez jól visszatükröződik az online hirdetések vizsgálatánál is.




    A kisvállalatoknak, amelyeknek ez a cikk is szól, mindent tudniuk kell a vevőkörükről, amelyre a közösségi médiás marketingjüket építhetik. Amerikában közvélemény kutatók, médiacégek készítenek felméréseket, hogy az adott célcsoport hogyan használja a közösségi médiát, és hogy a fizetett hirdetések lájkolásaiból milre lehet következtetni a vevőkörre nézve.
    Egy felmérés szerint a férfiak 56 százaléka vevő a kuponos oldalak közösségi médiás hirdetéseire, míg a nőknek csak 39 százaléka. Ugyanakkor a nők 71 százaléka szívesen lájkol bármilyen márka céges oldalát, a férfiaknál ez csak 18 százalék.
    Tényleg máshogy lájkolnak a nők?
    A férfiak „üzleti és randicélokra” használják a közösségi médiát. 27 százalékuk üzleti ügyeket, 13 százalékuk szerelmi ügyeket intézett a legtöbbször a közösségi oldalakon. A nők ezzel szemben kapcsolattartásra használják a netet. Fotókat osztanak meg, barátokkal leveleznek.
    A közösségi médiában a férfiak gyorsan és lényegre törő információkat szeretnének megtudni. Ezért van, mondja a felmérés, hogy szeretik a kuponos és ár összehasonlító oldalak hirdetéseit. A nőket ezzel szemben nem érdeklik az ilyen fizetett hirdetések, helyette inkább azt nézik, hogy ki mondja az információt.
    Milyen témájú fizetett hirdetések keltik fel a férfiak figyelmét leginkább a közösségi médiában?
    Kocsik
    Sport
    Akció
    Szex
    Milyen témájú fizetett hirdetések keltik fel a nők figyelmét leginkább a közösségi médiában?
    Érzelmi
    Családi
    Valós élethelyzetek
    Gyermekek
    Háziállatok
    Mindkét nemet egyaránt érdeklő témák a fizetett hirdetésekben:
    Humor
    Értékelések
    Celebek
    Elhivatottság
    A cikk szerint, ha férfiaknak szól a termékünk, akkor hirdessünk valamilyen akciódús vagy sportos tartalmú hirdetéssel, legjobb a rövid videó. A nőknek a családra, gyermekekre vonatkozó hirdetés jöhet be, ők legjobban a fotót szeretik.
    Természetesen a fentiek az általános tájékozódást szolgálják. A közösségi médiában a marketingkampányok pontosan célzottak, nemtől, korcsoporttól, földrajzi helyzettől függően.
    http://hvg.hu/enesacegem/20140517_A_nok_tenyleg_mashogy_hasznaljak_a_Facebo