A szingapúri kormány a közösségi média irányítóit veti be, hogy reklámozza 2018-as költségvetését – írta a helyi The Straits Times című lap. A városállam pénzügyminisztériuma úgy véli, azzal, hogy több mint ötven influencerrel, vagyis Instargam sztárral megegyeztek, a fiatal generációt fogékonyabbá tehetik az állam pénzügyeire. A kampánnyal 225 ezer Instagram felhasználót ér el a tárca. A minisztérium nem közölte, hogy mennyit költött a kampányra, de az összeg a piaci árnak megfelelő volt – állítja a The Straits Times. IllusztrációForrás: APA-PictureDesk/HELMUT FOHRINGER / APA / picturedesk.com/Helmut Fohringer December óta több mint harminc bejegyzést bukkant fel az Instagrammon, amiben a posztoló arra kéri követőit, hogy nézzék meg a költségvetés honlapját, és mondják el véleményüket a kormánynak. Idén február 19-én teszik közzé a költségvetést Szingapúrban. A pénzügyminisztérium már 2017-ben is alkalmazta ezt a népszerűsítési módszert, ám tavaly kevésbé széles körben – idén már egy marketing céggel közösen alakították ki a stratégiát. KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...