A Visceral Star Wars játékát kreatív okokból kell átalakítani

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. október 30..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]

    A Visecral Games október közepi bezárásával az EA alaposan felkavarta az állóvizet. Sokan meglepődtek vagy épp felháborodtak, mikor kiderült, hogy a Dead Space sorozat mögött álló stúdió nem folytathatja tovább a működését, valamint az általuk fejlesztett Star Wars játék is más kezekbe kerül. Manveer Heir, a Mass Effect Andromeda egykori vezető dizájnere, még azt is kijelentette, hogy az EA-t nem érdeklik a játékosok, csak az, hogy mire költenek.


    Ezeket a vádakat viszont tagadja a kiadó alelnöke, Patrick Soderlund, aki nemrég megpróbált tiszta vizet önteni a pohárba.

    „Ez tényleg nem a single player játékok vagy a történet-, netán karakterközpontú játékok halála. A történetmesélés mindig is fontos részünket képezte, a single player játékok gyártása pedig természetesen folytatódni fog. Ez az egész nem is arról szól, hogy a játékoknak egy bizonyos gazdasági modellt kéne követniük. Ez is egy fontos téma, de végül nem ez alapján hoztuk meg a döntést, hanem kreatív megfontolásokból.„

    A Visceral bezárásával a projekt az EA Vancouverhez került át, reméljük, így is jó kezekben van.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...