Filmklub Apád A Géped Előtt Rejszol

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' klarensz hozta létre. Ekkor: 2014. október 15..

  1. klarensz / Moderator Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2012. június 27.
    Hozzászólások:
    16,928
    Kapott lájkok:
    2,488
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Nem akartam hinni a szememnek, hogy Jason Reitman, a Köszönjük, hogy rágyújtott, a Juno, az Egek ura és a Pszichoszingli bravúrsorozat tévedhetetlennek tűnt rendezője tényleg a köré épít fel 2014-ben egy filmet, hogy "jé, az internet igazán veszélyes dolog!". Pedig a Men, Women & Children ezen kívül semmi mást nem tud mondani az internet térhódításáról és magánéletünkbe beférkőzéséről.

    hirdetés
    Ráadásul az amerikai kertvárosi tabló valamennyi szereplője a világháló nélkül ugyanolyan szánalmas alak lenne, mint így. Az anyuka (Jennifer Garner), aki lánya összes Facebook-üzenetét előzetes kontroll alá veti, a fia számítógépén pornóoldalakra rejszoló apa (Adam Sandler), vagy a modell-karrierről álmodozó és ezért exkluzív weboldalon szajhuló tinilány (Olivia Crocicchia) nem hiszem, hogy sokkal szimpatikusabb karakter lenne a film szerint az életüket tönkretevő internet nélkül.

    [​IMG]
    Kaitlyn Dever és Jennifer Garner a Men, Women & Children című filmben

    Forrás: Paramount Pictures
    A jelenetek, amikor azt látjuk, hogy minden szereplő a mobiljába temetkezve csetel és szörföl, az üzenetek pedig karakterenként bepötyögve jelennek meg, már egy társadalmi célú reklámban is cikiszámba mennének, de klisékből akad még számtalan: elutasító SMS-re öngyilkossági kísérlettel reagáló kamasz, szexrandi-oldalon felszabaduló frusztrált háziasszony és merevedési gondokat okozó pornóoldal-függőség. Irtó tanulságos és eredeti.

    Spike Jonze A nő című filmje vagy David Fincher A közösségi háló-ja után egy ilyen filmmel előállni kínos. Főleg, hogy Jason Reitmant pár éve még simán egy ligában emlegettük volna ezzel a két rendezővel.

    [​IMG]
    Rosemarie DeWitt és Adam Sandler a Men, Women & Children című filmben

    Forrás: Paramount Pictures
    A tavaly megbukott szentimentális Nyárutó idején azonban valami nagyon elromolhatott és a fiatalabb Reitman irtózatos mélyrepülésbe kezdett. Kezdem azt hinni, hogy a Juno forgatókönyvéért Oscart nyert, de aPszichoszingli-vel még sokkal bátrabb irányba elment Diablo Cody volt Reitman csodafegyvere és nélküle most nem találja önmagát. Következő filmjéhez mindenesetre jól tenné, ha előkotorná a telefonszámát.
    Apád a géped előtt rejszol