Assassin’s Creed Origins – Hatalmas játékteret kapunk

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. június 20..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • Az Assassin’s Creed Origins akkora térképpel bír, mint a Black Flag
    • Itt viszont több lesz a szárazföld, és kevesebb a víz
    • Az MI figyeli, mit műveltünk az egyes területeken addig
    • Rengeteg vadonélő állatra számíthatunk

    Az E3 2017-en végre rendesen megmutatta magát az Assassin’s Creed Origins, bár sok újat nem tudott mutatni a sok „véletlen szivárgásnak” hála. Persze ez esetben a látvány is elég, hiszen tényleg ígéretesen néz ki az Origins, amit könnyebb a videóknak elhinni, mint a sok írott szövegnek.


    Most viszont maradjunk kicsit az írott információknál, mert a Ubisoft egyik fejlesztője, Olivier Ged elárulta a francia Xboxygen oldalnak, hogy az Origins pályája legalább akkora lesz, mint az Assassin’s Creed 4: Black Flag térképe. Ez nem rossz hír, hiszen hatalmas területtel bír a negyedik etap, ráadásul talán ennek a játéknak van a legemlékezetesebb, leghangulatosabb és legváltozatosabb játéktere a sorozatban. Más kérdés, hogy ezt a szintet is eléri-e az új felvonás.

    Az biztos, hogy az Origins esetében a térképen kevesebb lesz a víz – ami az egyiptomi helyszín miatt érthető –, és sokkal-sokkal több a szárazföld. Az ellenfelek az új MI-nek hála már nem néznek majd ránk minden pillanatban ferde szemmel, hogy aztán akár ok nélkül is ránk vessék magukat. Sokkal inkább fog függni a támadásuk attól, hogy addig mit csináltunk az adott területen, és mit teszünk a szemük láttára.

    A térképen, ahogy azt a prezentált videókban is láthattuk, rengeteg vadonélő állat fog sertepertélni, ezek egyike-másika megpróbálhat minket befalni (például az oroszlánok vagy a krokodilok), másokat, mint például a lovakat és a tevéket pedig mi hasznosíthatjuk „járművekként”.

    A Ubisoft tehát mindent megtesz, hogy egy hatalmas, szabadon bejárható játékteret adjon nekünk az Assassin’s Creed Originshez, ugyanakkor azért még kérdéses, mennyire lesz élettel teli ez a bitang nagy térkép, és mennyire lesz szórakoztató játszani rajta. Remélhetőleg ezen a ponton sem kell majd csalódnunk.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...