Azok után, hogy az Apple bejelentette: nem teszi közzé az új iPhone első hétvégi eladási számait, most újabb számot rejt el a nyilvánosság elől. Az Apple eddigi szokásával ellenben nem kívánja nyilvánosságra hozni idén, hogy pontosan mennyit költött hirdetésekre. A cég októberben nyújtotta be éves pénzügyi jelentését az Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdebizottságának (SEC), de abban nem számszerűsítik hirdetési költségeiket. A Wells Fargo elemzője egy frissebb kutatásában is rávilágít arra, hogy az Apple hirdetési költségeinek követése azért volt hasznos, mert azt össze lehetett vetni bevételeinek arányával. Tavaly a cég rekordmennyiségű pénzt költött reklámokra: 1,8 milliárd dollárt, ami hatszor annyi volt, mint amennyit 2014-ben költöttek el ilyen célra. Újabb titok Forrás: Anadolu Agency/2016 Anadolu Agency/Asanka Brendon Ratnayake A Wells Fargo Securities szerint sejthetően azért nem tettek közzé pontos számokat, mert a 2016-os költségekhez képest ismét rekordot dönthetett a cég, és több kiadás juthatott az eladásokhoz viszonyítva, ami miatt kritika érheti a vállalatot. KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...