Az EA-t nem érdekli, hogy mit akarnak a játékosok

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. október 23..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • Manveer Heir a Mass Effect Andromeda vezető dizájnere volt
    • Állítólag rasszista megnyilvánulásai miatt rúgták ki
    • Most az EA üzleti modelljéről beszélt néhány szóban

    A Mass Effect Andromeda nem lett éppen a sorozat legjobbja. A rossz kritikák és a gyér eladások után a játékot fejlesztő Bioware Montrealt beolvasztották az EA Motive-ba, az egyjátékos mód támogatását pedig leállították, se a DLC-t, se további patch-eket nem kaptunk. A többjátékos mód viszont továbbra is aktív, az EA rendre megtámogatja egy-egy frissítéssel. Természetesen ez nem véletlen.


    Manveer Heir korábban a Bioware-nél dolgozott, kivette a részét a Mass Effect 3-ból és az Andromedából is, utóbbinak a vezető dizájnere volt. A stúdiótól március környékén távozott, a hírek szerint rasszista megnyilvánulásai miatt rúgták k. Most ő árult el egy-két dolgot egykori alkalmazójáról. Újdonság nincs a nap alatt, de azért érdekes ezeket egy bennfentestől olvasni.

    Szóval, Heir szerint az EA jobban szereti a nyílt világú játékokat, mert ezekhez a játékosok újra és újra visszatérhetnek, és minél többször visszatérnek, annál több pénzt pumpálnak bele, hála a mikrotraznakciónak. Heir állítja, hogy a Mass Effect 3 multiplayerébe is ezért került bele a crait rendszer, és az itt elért sikerek miatt lett többjátékos módja a Dragon Age: Inquisitionnak és a Mass Effect Andromedának is, pedig anno az EA nem igazán foglalkozott az online játékkal.

    Heir problémának tartja, hogy mivel a játékok már több mint 100 millióba kerülnek (nyilván ebben a marketing is benne van), nincs helye a jó egyjátékos játékoknak, mert a kiadók maximalizálni akarják a bevételt. Persze nem kizárt, hogy egy játéknak egyszerre legyen jó kampánya és jó többjátékos módja, ugyanakkor a figyelem inkább az utóbbi felé irányul, mert mégis csak ott lehet a mikrotranzakciót kihasználni.

    „Nem érdekli őket, hogy mit akarnak a játékosok. Azzal foglalkoznak, hogy mire költenek” – mondta Heir, és bizony a mikrotranzakcióban nagyon sok pénz van. Mi is megírtuk, hogy ez az üzleti modell megháromszorozta a videojáték-ipar értékét, de Heir maga is szemtanúja volt olyannak, hogy egy ember 15 ezer dollárt (majdnem 4 millió forintot) költött a Mass Effect többjátékos módjában megvásárolható ládákra.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...