A dél-koreai vállalat kijelzőgyártóként igen komoly bevételre tesz szert a smartwatch-szektorban. A DisplaySearch piackutató cég legfrissebb jelentéséből kiderül, hogy az LG nem kevesebb mint 66,8 százalékos részesedéssel rendelkezik az okosórákba szánt kijelzők piacán, de ami ennél is durvább, hogy az említett szektor forgalmának 90,9 százalékát teszi zsebre a koreai vállalat. Az LG az idei esztendő első negyedévében mintegy 8 millió okosóra-kijelzőt gyártott le, ami hatalmas ugrást jelent az egy évvel korábban regisztrált mindössze 1,1 milliós darabszámhoz képest. Az LG után egyébként a Japan Display (1,4 millió), a Futaba (1,12 millió), illetve a Sharp (900 ezer) következik a sorban. Az LG 2015 első három hónapjában 148 millió dolláros bevételre tett szert az okosóra-kijelzők eladásából, ami a komplett piac forgalmának közel 91 százalékát teszi ki. A második helyezett Samsung Display 3,1, a harmadik Japan Display 2,4, a Futaba pedig mintegy 1,8 százalékos forgalomrészesedéssel bír. Az LG az elmúlt időkben komoly sikereket ért el a körszámlapos G Watch R okosóra révén, melynek utódja, a Watch Urbane mostanság bukkan fel a kereskedések polcain, ezenkívül pedig megjegyzendő, hogy az LG az Apple Watch kijelzőjének kizárólagos beszállítója.