Az Obsidian majdnem készített egy Trónok harca játékot

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. augusztus 31..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    A Trónok harca című tévésorozat közeledik a befejezéséhez, jövőre, de legkésőbb 2019-re le is zárják. Népszerűsége páratlan, az idei évadzáróra csak az USA-ban 16,5 millióan voltak kíváncsiak. Ugyanakkor 2011 előtt, amikor még csak a regények léteztek, sokan gondolkodtak másképpen róla. Ma már valószínűleg örülne egy cég, ha felkérnék, készítsen játékot a Trónok harca univerzumában, de anno többen is visszadobták.


    Todd Howard producer még 2011-ben árulta el, hogy jóval a sorozat előtt George R. R. Martin emberei felkeresték őket, mármint a Bethesda csapatát, hogy készítsenek egy játékot a Trónok harcával, de akkor visszautasították, mert egyrészt, saját RPG-t akartak saját világgal, másrészt már dolgoztak is ezen, az lett a Skyrim.

    Most viszont az is kiderült, hogy ebben az időszakban, egész pontosan 2005-ben a Star Wars: Knights of the Old Republic 2 – The Sith Lords és a Pillars of Eternity alkotóit is megkeresték. Feargus Urquhart, az Obsidian társalapítója az Eurogamernek mesélte el, hogy az EA megkereste őket azzal, hogy készítsenek játékot A tűz és jég dala könyvsorozatból, de visszautasították, mert úgy vélték, hogy ebből inkább RTS-t kéne készíteni, semmint RPG-t.

    „Akkoriban az RTS-ek sokkal relevánsabbak voltak, és én azt mondtam: nem tudom, hogyan csinálhatnánk meg. Ez inkább tűnik RTS játékak” – mondta Urquhart. „Különböző frakciók vannak és sok a politikai machináció. Másrészt sok furcsaság van a Falon túl, és vannak sárkányok, meg néhány jel a fantasy-ra és mágiára, de nincsenek varázslók, se papok, se tolvajok. Csupán egy karddal hadonászó, páncélos csávó van, meg némi misztikum, de a fő kontinensen (a Hét Királyságban) sehol egy goblin, egy kobold…”

    Tény és való, A tűz és jég dala se könyv, se tévésorozat formájában nem tartalmaz annyi fantasy elemet, mint mondjuk A Gyűrűk Ura vagy a Vaják. Ugyanakkor nem igazán értem, hogy emiatt miért lehetett volna jobb RTS, mint RPG, hiszen sárkányok, goblinok és koboldok nélkül is lehet jó szerepjátékot csinálni. Persze nem úgy, ahogy a Cyanide elkészítette, de például a CD Projekt RED valószínűleg remek kis RPG-t hegesztene belőle.

    [​IMG]


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...