Gazdaság Az Unilever ultimátumot adott a Facebooknak és a Google-nak

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' Mézga hozta létre. Ekkor: 2018. február 12..

  1. Mézga / nem lopott :D

    Csatlakozott:
    2016. május 10.
    Hozzászólások:
    16,667
    Kapott lájkok:
    5
    Beküldött adatlapok:
    0
    Az Unilever marketing igazgatója, Keith Weed beszélt arról, hogy befejezik a hirdetést a nagy közösségi média oldalakon, amennyiben azok nem teszik rendbe a hirdetői felületeket.


    Az Unilever, amely olyan vezető márkák tulajdonosa, mint a Dove, a Lipton, Coccolino vagy a Rexona, a világ egyik legnagyobb hirdetője: éves marketingköltsége mintegy 8 milliárd euró, hirdetéseinek negyede pedig digitális platformokon jelenik meg.

    [​IMG]
    IllusztrációForrás: Imaginechina/Weng lei - Imaginechina/Weng Lei

    Weed szerint a közösségi médiában terjedő kifogásolható tartalmak – mint például az álhírek, a gyermekek védelmének a hiánya, szexizmus vagy a rasszizmus – aláássa a társadalom bizalmát és károsítja a felhasználókat. Ez pedig nem olyan dolog, amit figyelmen kívül lehet hagyni, vagy félre lehetne söpörni" – mondta Weed.

    A Facebook és a Google már évek óta uralja az online hirdetési piacot, köszönhetően a kiterjedt elérésüknek és a nagy mennyiségű adatnak. 2017-es becslések szerint a globális hirdetések 60 százaléka már digitális platformon zajlik.

    [​IMG]
    IllusztrációForrás: AFP/NurPhoto/Jaap Arriens

    A Google-t már korábban is érte komoly kritika, mert a platformján kifogásolható videók jelentek meg éppen a nagy hirdetőik reklámjai mellett. A Facebooknak pedig szembesülnie kell a hamis hírek és a közösségi média függősség okozta problémákkal.

    A Google és a Facebook még nem reagált az Unilever bejelentésére.

    KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...